Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Profesionálne vystupovať a reprezentovať firmu, osvojiť si zručnosti profesionálnej a efektívnej komunikácie s klientom. Každý má svojho klienta, každý predáva.
Byť si istý a presvedčivý v prejave, vedieť prezentovať seba, výrobky i služby. Pôsobiť profesionálne a sebavedomo, a pritom uvoľnene a prirodzene.
Dať veci do pohybu a dosiahnuť skvelé výsledky pomocou tímovej práce. Zlepšiť vzájomnú komunikáciu medzi jednotlivými členmi tímu. Napĺňať vízie a ciele svojej firmy.
Osvojiť si nástroje na zvládanie konfliktných situácií v bežnom živote aj v práci. Vedieť konflikt riešiť, vedieť úspešne argumentovať a vyjednávať. Konflikty nevyhľadávať, ale ani sa ich nebáť.
Vedieť vypočítať a zhodnotiť základné ekonomické parametre, potrebné pre dosiahnutie maximálnej finančnej výkonnosti. Vyznať sa v základných finančných a ekonomických pojmoch.
Poznať základné techniky a metódy koučingu – účinného nástroja osobného rozvoja a zvyšovania výkonnosti.
Cieľom 2- dňového kurzu je získať poznatky, vedomosti, zručnosti a schopnosti z oblasti projektového manažmentu. Naučiť sa používať metódy a postupy ako pripravovať, hodnotiť a realizovať rôzne typy projektov. Účastníci získajú poznatky systémového p…
Cieľom 1- dňového kurzu je rozvíjať schopnosti vidieť „biele miesta“ vo svojej oblasti práce. Účastníci sa vyskúšajú rôzne kreatívne techniky pri hľadaní riešení. Budú sa vedieť pozerať na veci aj z iných uhlov pohľadu. Väčšina ľudí v odvetí je určit…
Účastníci získajú vedomosti o možnostiach marketingu a PR na internete a multikanálovom predaji ako o najnovšom svetovom trende. Cieľom seminára je rozšíriť obzor o konkrétne príklady, naučiť sa robiť úspešné marketingové plány vrátane využitia inter…
Účastníci získajú vedomosti o rôznych aktivitách, zostavovaní plánov, pohľade a mieste marketingu vo firme. Seminár prináša informácie aj o najaktuálnejších marketingových smeroch a novinkách, ktoré sú v súčasnej dobe efektívne a finančne menej nároč…
Správne zvolená komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu a získaniu zákazníka. Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity a tým zabezpečuje úsporu nákladov a ich efektívne využitie.
Väčšina ľudí vo firme je časom určitým spôsobom slepá. Všetci sa sústreďujú na rovnaké veci a rovnaké zanedbávajú. Pomôžeme rozvinúť schopnosti vidieť „biele miesta“ vo vašej firme. Vyskúšame si rôzne kreatívne techniky pri hľadaní riešení. Pozrieme …
Izolačná trubica vyrobená z penového polyetylénu. Použitie: kúrenie, voda, chladenie.