Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
CASEPA Po viac kao 7 rokoch R&D a spolupráce s najväčšími spoločnosťami ako Lego Group a Encinger s.r.o., vám predstavujeme náš nový bezkonkurenčný zakladač tovaru. Priemyselný stupeň kompaktnosti pre prácu s potravinami, ktorý dokáže zakladať 24…
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.
Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.