Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Príprava na obchodné rokovanie, kroky obchodného rokovania, ako si udržať a získať zákazníka, verbálne a neverbálne prejavy správania, identifikácia potrieb zákazníka.
Assessment Centre je jednou z najspoľahlivejších a najobjektívnejších metód výberu pracovníkov. Výhodou oproti klasickým spôsobom posudzovania vhodnosti účastníkov je pozorovanie ich správania v simulovaných situáciách, ktoré môžu byť formou tímovej …
Cieľom je osvojenie si pravidiel etikety a ich využívanie v praktickom živote. Účastníci získajú informácie z histórie spoločenského správania a naučia sa kultivovanejšie správať v rôznych situáciách. Ovládanie a používanie základných spoločenských p…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zvýšenie osobného imidžu a jeho významu pri pôsobení na ľudí, získať zásady profesionálneho správania v pracovnom kontakte, získať poznatky biznis protokolu a spolčenskej etiky, základy diplomatického pro…
Krízová komunikácia na pracovisku: zručnosti krízovej komunikácie, vedenie krízového rozhovoru so zamestnancami, príprava zamestnancov na stratu zamestnania, prípadne zmenu pracovnej pozície, emočné prejavy správania zamestnancov.
Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…
Získajte poznatky a schopnosť uplatniť vhodný štýl vedenia ľudí vzhľadom k ich úrovni rozvoja a charakteru úlohy, naučte sa vhodne ovplyvňovať a motivovať podriadených k vyšším výkonom.Aký je Váš štýl vedenia ľudí a aká je odpoveď podriadených? Osvoj…
Metóda hodnotenia a výberu najvhodnejšieho kandidáta na danú pozíciu z externých alebo interných zdrojov. V prípade AC ide o hodnotenie správania účastníkov priamo v modelových situáciách a prípadových štúdiách.
Nákup tvorí v podniku dôležitú súčasť jeho ekonomického správania sa. Akooptimálne nakupovať, ako ušetriť a zároveň kvalitne nakúpiť, to sú otázky, ktoré a riešia v každom podniku. Kurz je zameraný ako na samotných nákupcov, tak aj na rôzne metódy ná…
Cieľom je získať poznatky a nadobudnúť komunikačné zručnosti z oblasti emocionálnej inteligencie, rôznych typov komunikácie, naučiť sa riešiť konflikty a zvládnuť princípy asertívneho správania, riadiť seba samého v čase, zvládať stres a naučťiť sa s…
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.
Upevnením pravidiel spoločenského správania predísť devalvácii seba a svojej firmy pri jej reprezentácii a vo vzťahoch s klientmi, ale tiež sklamaniam a negatívnym emóciám v kolegiálnych vzťahoch.