Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Rozdelenie prác a profesií do jednotlivých častí výstavby. Dopyt u viacerých dodávateľov na konkrétne časti stavby. Absolútna transparentnosťou pri výbere dodávateľov pre jednotlivé časti stavby.
Náklady časového manažmentu. Vyhodnotenie efektívnosti vlastného pracovného času. Stanovenie priorít v práci manažéra. Boj so zlodejmi času, ich identifikácia a odstránenie, resp. minimalizácia. Aktívne plánovanie.
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia vašu pracovnú i súkromnú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa vám rozšíri schopnosť chápať ľudí z vášho okolia…
Jedná sa o kolektívne investovanie do akcií, dlhopisov, realít a obligácií. O investovaní šetriacej zložky poistného rozhoduje poistený.
Tréningový program pre asistentky je určený pre asistentky spoločnosti, ktoré sú neoddeliteľnou pravou rukou manažéra. Sú nenahraditeľné, sú vizitkou spoločnosti a častokrát riešia nezávideniahodné situácie v komunikácii s ľuďmi, s ktorými prichádzaj…
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
Poistka kryje smrť a sporí rezervu.Toto poitenie je tzv. tretí pilier dôchodku. V dohodnutom veku sa vypláca dohodnutá čiastka.
S nabíjateľnou rukoväťou a nabíjačkou. Vysoké rozlíšenie, okulár s priemerom 21 mm, osvetlenie pomocou LED, zaručí jasné a optimálne osvetlenie vyšetrovanej plochy, možnosť prepnutia na laterálne osvetlenie.
<p>Kurz je určený pre široký okruh odborných, riadiacich a iných pracovníkov, ktorí chcú skvalitniť prezentáciu svojich myšlienok na rôznych fórach (poradách, seminároch, konferenciách a pod.) pomocou prezentačného programu MS PowerPoint.</p…
Kurz je určený pre pokročilých používateľov textového editora MS Word, ktorí sa chcú podrobne oboznámiť s technikou hromadnej korešpondencie a precvičiť si jej použitie na konkrétnych príkladoch z praxe.
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Kurz je určený pre všetkých používateľov textového editora MS Word, ktorí chcú prehĺbiť svoje znalosti o tomto programe a naučiť sa používať niektoré náročnejšie techniky pri tvorbe zložitejších dokumentov.
Kurz je určený pre skúsených používateľov prezentačného programu MS PowerPoint, ktorí chcú prehĺbiť svoje znalosti o tomto programe a naučiť sa používať niektoré náročnejšie techniky pri tvorbe efektných prezentácií.