Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Účastníci budú po absolvovaní seminára schopní lepšie formulovať a presadiť svoje oprávnené požiadavky a priania, budú schopní vyjadriť svoje stanovisko a nebáť sa oponovať, budú vedieť vyjadriť kritiku i pochvalu, budú vedieť uplatňovať asertívne te…
Zateplenie podkroví, bezpečnostné konštrukcie - priečky, medzistropy, predsadené steny, sadrokartónové podhľady hladké, tvarované, akustické a protipožiarne, sadrokartónové predsadené a šachtové steny atď.
Ponúkame rôzne druhy lepiacich pások: polypropylénové pásky - hotmelt, solvent, akrylát, krepové lepiace pásky, výstražné lepiace pásky, obojstranné lepiace pásky, farebné lepiace pásky .
- identifikácia rizikových situácií - analýza rizík - postup riešenia rizík - odstráňovanie príčiny rizík.
Zlepšenie kľúčových zručností v oblasti situačného vedenia ľudí a riešenia konfliktov. Tréning je zameraný na rôzne štýly riadenia a absolvent sa naučí rozpoznávať podstatu a význam jednotlivých riadiacich štýlov. Naučí sa porozumieť pracovným potreb…
Napomôcť účastníkom kurzu rozvíjať a zlepšiť praktické komunikačné zručnosti a teoretické vedomosti v oblasti interpersonálnej komunikácie v kontexte kľúčových kompetencií.
Účastníci vzdelávacieho kurzu si osvoja: pojem mobbing a pochopia rozdiel medzi šikanovaním a mobbingom, zistia čo je cieľom mobbingu a aký je jeho výskyt. Získajú vedomosti: o technikách mobbingu, dokážu spoznať základné znaky mobbingu, rozpoznajú p…
Cieľom je osvojenie si pravidiel etikety a ich využívanie v praktickom živote. Účastníci získajú informácie z histórie spoločenského správania a naučia sa kultivovanejšie správať v rôznych situáciách. Ovládanie a používanie základných spoločenských p…
Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so stoličkou. Americké a kontinentálne stolovanie. Prestieranie. Správne použitie obrúska. Chody stolovania. Jedenie: chlieb, predjedlo, polievka, rybací chod, sorbet, hlavný chod, šalát, dezert, ká…
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Baby Pomaranč, Citrón 0,33L, sýtená alebo nesýtená voda, balenie 10 ks/folia.