Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
Kaizen - zlepšovanie produkcie v zameraní na zákazníkov, zlepšovanie všetkých procesov v hodnotovom reťazci podnikových činností, pri súbežnom znižovaní nákladov.
Podstata marketingových stratégií. Strategické a marketingové analýzy. Analýza konkurencie. Tvorba marketingovej organizačnej štruktúry firmy. Porterová teória konkurencie.
Obsahom je oboznámenie sa so stavebníctvom v sústave národného hospodárstva a manažmentom stavebného podniku.
Rozvoj manažérskych schopnosti riadenia spoločnosti so zameraním na riešenie problémových situácií s dôrazom na individualitu na sebareflexiu. Náplňou programu je využitie poznatkov z výskumov pozitívnej psychológie, psychológie manažmentu a …
Tímová práca, komunikácia v teambuildingu, profesionálna etika, riešenie krízových situácií a konfliktov, prekonávanie spoločenských problémov a dosahovanie spoločenských firemných cieľov, naučiť sa charakterizovať tím, techniky tímovej práce.
Aplikácie ISO 14001 - počiatočná analýza - environmentálna koncepcia - organizácia - environmentálne účely - environmentálny program - príručka environmentálneho manažmentu - operatívne riadenie - monitorovanie - nezhody a opatrenia na nápr…
Kultivácia komunikácie - Prv než začneme rokovať - Hriechy obchodníka - Pasce - Tajomstvo šarmu a jeho uplatnenie - Diagnostikovanie a systémy hodnotenia - Corporate governance
Úvod do problematiky - Event marketing v súčasnom komunikačnom mixe - Event marketing na súčasnom trhu - Druhy, špecifikácie jednotlivých eventov - Spoločenské eventy - Zábavné eventy
Informácia o požiadavkách normy ISO 19011 na auditovanie manažérskych systémov EMS, SMK - predmet normy - termíny a definície - zásady auditovania - riadenie programu auditu - činnosti auditu - kompetentnosť auditorov
Manažéri 1. a 2. stupňa, ktorí si chcú rozšíriť jazykovú kompetenciu , absolventi stredných a vysokých škôl, ostatní vedúci pracovníci, obchodníci, riaditelia.
Manažéri 1. a 2. stupňa, ktorí si chcú rozšíriť jazykovú kompetenciu , absolventi stredných a vysokých škôl, ostatní vedúci pracovníci, obchodníci, riaditelia.
Príprava študentov na maturitnú skúšku na úrovni B2 (vyššia) a úrovni B1 (základná).
Príprava študentov na maturitnú skúšku na úrovni B2 (vyššia) a úrovni B1 (základná).
Príprava je so všeobecným zameraním na konverzáciu a zdokonalenie gramatiky a gramatických javov pre začiatočníkov aj pokročilých.