Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Považujete vedenie účtovníctva, spracovanie miezd a personálnu agendu za bremeno? Sú pre Vás dane neznámou? Potrebujete právne poradenstvo? Zneisťujú Vás prípravy na blížiaci sa audit? V BK Team Consulting SK, s.r.o. sme pripravení popasovať sa so vš…
CONSULT SERVICE, o.z. ponúka spracovanie auditu personálneho, finančného, transparentnosti, štúdií strategického rozvoja a marketingu a eurofondov.
Účtovné poradenstvo, spracovanie účtovnej a ekonomickej agendy, vypracovanie daňového priznania.
Na kľúč“ sú slová, ktoré sa často používajú, ale zriedkakedy plnia. A to je presne to, čo poskytuje, keď vytvárame systémy na spracovanie produktu a balenie pre firmy, ktoré vyrábajú a distribuujú chemické produkty, petrochemické produkty, mazivá a s…
Zabezpečujeme komplexné stravovacie služby, svadobné hostiny, rodinné a firemné akcie, rauty. Reštaurácia: 60 - 80 miest. Kongresová sála: 100 - 150 miest. Salónik: 18 miest. Možnosť rýchleho občerstvenia v Cafe Ema. Mini predaj na recepcii.
Výhody použitia: vysoká presnosť pri meraní a rezaní izolácie, jednoduchšia a rýchlejšia montáž, minimálna prašnosť, čistejšie spracovanie, komprimované balenie - úspora miesta a nákladov pri doprave a skladovaní.
Pravidelné spojenie do množstva krajín, operácie a služby v leteckých prístavoch, import, export a tranzit tovaru, uskladnenie tovaru v skladoch a v chránených skladoch, konkurenčné ceny.
Vedenie jednoduchého účtovníctva, vedenie podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňové priznanie (DPH, DzMV, DPPO, DPFO).
Spracovanie dane z príjmu právnických osôb. Spracovanie daňového stanoviska podľa potreby a špecifikácie klienta. Zriadenie on-line prístupu pre komunikáciu s daňovým úradom. Outsourcing ostatných daní (spotrebné a miestne dane, napr. daň z nehnuteľn…
Ponúkame komplexné zabezpečenie výstavby "na kľúč", spracovanie detailných časových plánov jednotlivých stavebných činností, s možnosťou operatívnych úprav podľa reálneho priebehu výstavby, organizácia a riadenie výstavby, koordinácia subdo…
Zahŕňa: prvotné spracovanie dokladov a ich automatizované spracovanie, vedenie peňažného denníka, spracovanie ročnej uzávierky , výkaz o majetkoch a záväzkoch, výkaz o príjmoch a výdajoch, evidencia pohľadávok a záväzkov, evidencia DPH a vypracovanie…