Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako komunikovať s klientom, ako viesť obchodný rozhovor a ako získať klienta pre svoj cieľ.
Osobný image je jedným z dôležitých faktorov, ktoré ovplyvňujú postup v spoločnosti i uplatnenie mimo jej organizačný rámec. Usilovná a svedomitá práce, spoľahlivosť a včasné plnenie povinností samy o sebe nezaručujú úspešnú kariéru.
Stať sa nadbytočným alebo byť inak prepustení zo zamestnania je nočná mora, ktorá prenasleduje mnoho ľudí – najmä tých, ktorých to už v minulosti postihlo, alebo majú pocit, že by sa ich to mohlo v dohľadnej dobe týkať.
Okrem iného zabezpečujeme: vytváranie vlastných aplikácií, podrobný reporting, monitorovanie práve prebiehajúcich hovorov, nahrávanie a zálohovanie hovorov, nahrávanie hlások pre infolinky a Ivr, vloženie špecifickej hudby, resp. informácií pre klien…
Cesty vedúce ku získaniu vhodného zamestnania sú v zásade štyri. Inzercia voľných miest. Vaše vlastné kontakty. Využitie špecializovaných inštitúcií a personálnych agentúr. Priame oslovenie zamestnávateľa.
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Celokovové schránky, určené na prehľadné ukladanie a prenos peňazí a dokladov.
V spojením s Vašim plánom osobného rozvoja, Vám ponúkame možnosť cieleného a dlhodobého vzdelávania a osobného rozvoja. Využívame veľké množstvo vzdelávacích metód, postupov a nástrojov, aby sme mohli uspokojiť všetky Vaše potreby a dosiahnuť maximál…
HelpLine je poradenská telefónna linka, na ktorú sa môžete obrátiť pokiaľ potrebujete radu pri riešení Vašich pracovných alebo pracovne – právnych problémoch a kde Vám naši konzultanti poskytnú kvalifikovanú pomoc.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
V rámci poradenstva pre kandidátov a zamestnancov Vám ponúkame široké portfólio služieb zaisťovaných našimi konzultantmi, ktorí majú rozsiahle a dlhoročné skúsenosti ako z oblasti personalistiky, tak i z vedúcich pozícií v medzinárodných spoločnostia…