Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka, nájsť nové možnosti starostliv…
Popis:1.Rozvoj obchodníckych zručností.2.Telemarketing.3.Starostlivosť o zákazníka.4.Vyjednávanie.5.Komunikácia s ťažkým zákazníkom.6.Efektívna prezentácia pre zákazníkov.
Výber vhodného pracovníka, posúdenie vhodnosti pracovníka na konkrétnu pracovnú pozíciu.