Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.
Cieľom je pomôcť pracovníkom v oblasti služieb a obchodu skvalitniť svoj prístup a zefektívniť komunikáciu s klientmi a takto zabezpečiť pre svoju firmu konkurenčnú výhodu v boji o klienta a prosperitu.
Cieľom je podpora úspešného a efektívneho predaja prostredníctvom získania "vzhľadu" a zdokonalenia sociálno-komunikačných zručností pracovníkov v oblasti obchodu.
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.
Cieľom je osvojenie si psychohygienických návykov v záujme dlhodobej pracovnej výkonnosti a osobnej pohody.
Upevnením pravidiel spoločenského správania predísť devalvácii seba a svojej firmy pri jej reprezentácii a vo vzťahoch s klientmi, ale tiež sklamaniam a negatívnym emóciám v kolegiálnych vzťahoch.
Cieľom je uľahčiť a usmerniť manažéra v procese budovania tímu.
Cieľom je získať informácie a zručnosti pre organizovanie a realizáciu efektívnych porád a pracovných mítingov, vrátane kreatívnych manažérskych postupov pri riešení problémov.
Cieľom je napomôcť pochopeniu zákonitostí procesu zmeny a prispieť konkrétnymi informáciami a zručnosťami k jej čo najúčinnejšiemu a bezbolestnému uskutočneniu.
Cieľom je získať zručnosti na zvýšenie efektívnosti adaptácie a zapracovania nových pracovníkov.
Cieľom je skvalitniť verejné vystúpenia a prezentácie pred skupinou ľudí a zvýšiť ich pôsobivosť.
Cieľom je poskytnúť najmodernejšie poznatky z oblasti vedenia ľudí, nazrieť do efektu rôznych štýlov vedenia, vidieť ich výhody a nevýhody a vybrať si optimum pre svoju činnosť.
Cieľom je poskytnúť pohľad do problematiky fluktuácie a stability kvalitných pracovníkov a tiež rozvíjať manažérske zručnosti pre tvorbu efektívnych pracovných tímov s požadovanou mierou stability a vôle k rozvoju.
Cieľom je napomôcť manažérom poznať a akceptovať hodnotenie pracovníkov ako spôsob motivácie a zvyšovania výkonnosti organizácie, ako aj jednotlivých pracovníkov.