Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Kontinuálna inkjet tlačiareň. Tlač v 1 alebo 2 riadkoch, výška znakov 2,1 mm až 8,8 mm, max. rýchlosť do 7,28 m/s.
Luxusný rezort v krásnom prostredí priamo pri kúpeľoch Therme Stagersbach, s ktorými je priamo prepojený.
Kúpte Vaším známym, rodine alebo zamestnancom darčekový poukaz na naše služby v akejkoľvek nominálnej hodnote podľa dohody. Poukazy môžu byť označené Vašim logom a majú všeobecné použitie.
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so stoličkou. Americké a kontinentálne stolovanie. Prestieranie. Správne použitie obrúska. Chody stolovania. Jedenie: chlieb, predjedlo, polievka, rybací chod, sorbet, hlavný chod, šalát, dezert, ká…
Lepiace pásky sa používajú na zalepenie kartónov. Vyrábajú sa vo viacerých šírkach, návinoch a farbách. Pri práci s nimi sa používajú ručné páskovače s nožom.
Naše služby zahŕňajú: vypracujeme Vám podrobnú a finálnu ponuku a kalkuláciu, zabezpečíme Vám optimálne letecké spojenie, zabezpečíme Vám dopravu, transfer na letisko i z letiska v mieste konania konferencie.
Vyhotovenie prekladov textu so zachovaním celkovej grafickej schémy podľa predlohy.
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.
Táto služba poskytuje naším klientom urobiť korektúry preložených textov, ktoré sú určené pre tlač - brožúry, návody ,propagačné materiály, letáky, web. stránky.
Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.