Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Sprocesujeme technickú podporu Vašich produktov a služieb od základných až po komplexné otázky.
Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Okrem iného zabezpečujeme: vytváranie vlastných aplikácií, podrobný reporting, monitorovanie práve prebiehajúcich hovorov, nahrávanie a zálohovanie hovorov, nahrávanie hlások pre infolinky a Ivr, vloženie špecifickej hudby, resp. informácií pre klien…
Cieľom je oboznámiť sa s vybranými aktuálnymi problémami riadenia spoločnosti, súbor seminárov, každý zo seminárov je možné absolvovať samostatne.
Cieľom je ovládať princípy efektívneho vedenia ľudí, vedieť jednať s rôznymi typmi ľudí, vedieť definovať ciele a posúdiť spätnú väzbu, vedieť pravidelne hodnotiť zamestnancov, zabezpečiť rozvoj a profesionálny rast podriadených, vedieť viesť rozhovo…
Cieľom seminára je získať informácie, ako postupovať pri hľadaní zamestnania, kde sú slabé a silné stránky uchádzača, ako zvládať pohovor na pracovné miesto, získať sebaistotu pri absolvovaní phovoru, verbálne neverbálne chyby pri pohovore.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s vedením účtovníctva podnikateľov a vykazovaním, hlavným cieľom je prehľad zmien pre rok 2011.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s účtovníctvom a výkazníctvom fondov spravovaných správcovskými spoločnosťami, d.s.s. a d.d.s. v zmysle aktuálnej legislatívy s použitím príkladov a praktických aplikácií, so zdôraznením zmien pre rok 2011.