Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zvýšenie osobného imidžu a jeho významu pri pôsobení na ľudí, získať zásady profesionálneho správania v pracovnom kontakte, získať poznatky biznis protokolu a spolčenskej etiky, základy diplomatického pro…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať vedomosti a zručnosti v oblasti telefonického prejavu, rozšíriť si poznatky z oblasti stránky reči, práce z hlasom, na modelových situáciách sa pripraviť na telefonický rozhovor.
Absolvent pochopí význam marketingu v podniku, získa poznatky o marketingových cieľoch, plánoch, stratégii, zvládne marketingové politiky, dokáže si uvážiť výhody a nevýhody jednotlivých distribučných ciest, získa poznatky o marketingovej komunikáci…
Absolvent získa poznatky z oblasti finančného riadenia, pochopí význam kvalit finančného riadenia vo vzťahu k finančnej pozícii a finančnej výkonnosti podniku, naučí sa správne „čítať“ a analyzovať základné výkazy spoločnosti a pod.
Absolvent pochopí význam personálneho manažmentu, jeho podstatu a vývoj, moderné metódy práce s ľuďmi, zistí obsah a zameranie práce s ľuďmi, spôsoby rozvoja zamestnancov, získa poznatky o spôsoboch motivácie a odmeňovania ľudí, bude sa orientovať v …
Absolvent získa znalosti o strategickom riadení spoločnosti, naučí sa strategicky rozmýšľať, pochopí potrebu analýzy východiskového stavu spoločnosti, docení potrebu vízie a stratégie spoločnosti, pochopí význam stanovenia strategických zámerov a…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získanie kľúčových postupov k rozvoju osobnosti, získať schopnosť identifikovať prekážky osobnostného rozvoja, zistenie silných a slabých stránok vlastnej osobnosti, naučiť sa vyjadrovať vlastné názory op…
Cieľom je získať poznatky a nadobudnúť komunikačné zručnosti z oblasti emocionálnej inteligencie, rôznych typov komunikácie, naučiť sa riešiť konflikty a zvládnuť princípy asertívneho správania, riadiť seba samého v čase, zvládať stres a naučťiť sa s…
V súlade s Vašimi potrebami bude vyselektovaná vhodná skupina potenciálnych zákazníkov, ktorú telefonicky aktívne oslovíme vyškolenými operátormi s cieľom prezentovania Vašich služieb i produktov a získania nových klientov.
Oslovíme Vašich súčasných zákazníkov s ponukou vyššieho modelu produktu (Up-Sell) alebo im predložíme ponuku na kúpu ďalších produktov Vašej spoločnosti (Cross-Sell). Predajný proces umožní aktívne oslovovanie a efektívne využitie potenciálu Vašich z…
Vašim obchodníkom zorganizujeme obchodné stretnutia v mene Vašej spoločnosti vo vopred definovaných regiónoch a časoch. Profesionálne kladenými otázkami priamo klientovi zistíme jeho pohľad na priebeh stretnutia. Pomocou odpovedí Vám spätne vypracuje…
Pomôžeme Vám identifikovať a odstrániť nedostatky v oblasti priamej komunikácie so zákazníkom.Zabezpečíme Vám nestranné hodnotenie kvality poskytovaných služieb pomocou fiktívne prejavených záujmov alebo nákupov Vašich produktov a vypracujeme návrhy …
Motivujeme Vašich klientov zachovať dohodnutú splatnosť faktúr. Ak vo svojom účtovníctve zaznamenávate pohľadávky po splatnosti, pomôžeme Vám s ich vymáhaním. Pri správe Vašich pohľadávok využijeme profesionálny, striktný, dôrazný postup a efekt tret…
Zistíme vnímanie Vašej spoločnosti aktuálnymi i potenciálnymi zákazníkmi a preferencie jednotlivých produktov a služieb. Zároveň Vám poskytneme spätnú väzbu na aktuálnu reklamnú kampaň.Zaujíma Vás spokojnosť zákazníkov? Zistíme ako Vás vnímajú Vaši …