Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Tvorba mobilných aplikácií na mieru. Špecializujeme sa na virtuálnu realitu pomocou smartfónov a špeciálnych okuliarov, kde vytvoríme alebo natočíme 360 st. video podľa vašich požiadaviek. Virtuálne prehliadky exteriéru, interiéru alebo podujatia. ht…
- ELEKTROINŠTALÁCIE - MONTÁŽ KÁBLOVÝCH ROZVODOV - MONTÁŽ, OPRAVA, ÚDRŽBA BLESKOZVODU - ZABEZPEČOVACIE A KAMEROVÉ SYSTÉMY - REVÍZIE VYHRADENÝCH ZARIADENÍ ELEKTRICKÝCH -Pre zabezpečenie nepretržitého chodu prevádzok našich klientov disponujeme…
Väčšina ľudí vo firme je časom určitým spôsobom slepá. Všetci sa sústreďujú na rovnaké veci a rovnaké zanedbávajú. Pomôžeme rozvinúť schopnosti vidieť „biele miesta“ vo vašej firme. Vyskúšame si rôzne kreatívne techniky pri hľadaní riešení. Pozrieme …
Prejdeme aktivitami a kľúčovými procesmi personálneho manažmentu a definujeme jeho miesto v organizácii. Pomôžeme zefektívniť systémy a nástroje personálneho riadenia. Poskytneme informácie o najnovších trendoch v personálnom manažmente a praktické r…
Koučovanie patrí medzi základné manažérske zručnosti. Je to jedna z najrýchlejších a najmenej nákladných metód rozvoja znalostí, schopností a chovania pracovníkov.
Účastníci si osvoja záväzné právne predpisy Zákonníka práce, ktoré k svojej práci potrebujú. Získajú námety na riešenie konkrétnych situácií, s ktorými sa v praxi stretávajú.
Pomôžeme spoznať silné stránky a zároveň účastníci budú mať možnosť spoznať v sebe bloky, ktoré bránia v žití spokojného života. Program sa do hĺbky zaoberá emóciami. Oboznámime účastníkov so širokou paletou techník, ktoré pomôžu zvládať vlastné emóc…
Zlepšíme a zefektívnime vzájomnú komunikáciu v tíme. Zaangažujeme účastníkov na rýchlejšom dosahovaní spoločných firemných cieľov. Zlepšia sa medziľudské vzťahy a sociálna komunikácia v tímoch.
Zlepšíme komunikačný štýl, ako komunikovať, aby moja komunikácia nevyvolávala útok toho druhého. Zacielime na partnerskú komunikáciu.
Naučíme základné techniky efektívnej komunikácie v predajnom rozhovore a uzatvárania predaja. Účastník získa väčšiu istotu v komunikácii s klientom, bude vedieť identifikovať potreby klienta a zvládať námietky.