Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Tvorba programov hospodárskeho a sociálneho rozvoja, ako nevyhnutnej súčasti strednodobého plánovania samospráv.
Vytváranie cieľov, hodnotenie dosahovania, vyhodnocovanie osobnostného rozvoja (soft a hard skills), úspora administratívy, vyhľadávane talentov.
Poznať základné techniky a metódy koučingu – účinného nástroja osobného rozvoja a zvyšovania výkonnosti.
Garant trvalo udržateľného rozvoja a ochrany životného prostredia, koordinácia projektu od počiatočnej fázy prípravy projektovej dokumentácie, vypracovanie, resp. zabezpečenie všetkých potrebných štúdií.
Zabezpečenie úveru – kompletizácia podkladov s možnosťou vybavenia dokumentov zo strany finančných inštitúcií: komerčné banky – Prvá stavebná sporiteľňa, Všeobecná úverová banka, Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, Slovenská záručná a rozvojová ban…
Získajte poznatky a schopnosť uplatniť vhodný štýl vedenia ľudí vzhľadom k ich úrovni rozvoja a charakteru úlohy, naučte sa vhodne ovplyvňovať a motivovať podriadených k vyšším výkonom.Aký je Váš štýl vedenia ľudí a aká je odpoveď podriadených? Osvoj…
Poradenstvo v oblasti rozvoja HW a SW. Poradenstvo v oblasti vhodného HW a SW riešenia. Porovnanie dostupných riešení na trhu.
V spojením s Vašim plánom osobného rozvoja, Vám ponúkame možnosť cieleného a dlhodobého vzdelávania a osobného rozvoja. Využívame veľké množstvo vzdelávacích metód, postupov a nástrojov, aby sme mohli uspokojiť všetky Vaše potreby a dosiahnuť maximál…
Absolvent pochopí význam personálneho manažmentu, jeho podstatu a vývoj, moderné metódy práce s ľuďmi, zistí obsah a zameranie práce s ľuďmi, spôsoby rozvoja zamestnancov, získa poznatky o spôsoboch motivácie a odmeňovania ľudí, bude sa orientovať v …
Analýza je zameraná na odkrývanie aktuálneho vnútrofiremného stavu rozvoja ľudských zdrojov ako základného faktora podnikateľskej úspešnosti.
Charakteristika kľúčového zákazníka, analýza kľúčového zákazníka, analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka, starostlivosť o kľúčových zákazníkov, stanovenie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi.