Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Ako prijať vhodného zamestnanca: objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, analýza materiálov, referencie, vstupný rozhovor, testy, pozorovanie, fázy prijímacieho rozhovoru.
Cieľom tréningu je poskytnúť účastníkom informácie o vedení prijímacích pohovorov. Spracovanie profesiogramu, analýza pracovného miesta, objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, fázy prijímacieho rozhov…
Význam hodnotenia pre hodnoteného, hodnotiteľa a organizáciu. Príprava na hodnotiaci rozhovor. Implementačná porada, príprava hodnotených. Fázy hodnotiaceho rozhovoru. Naladenie pracovníka, definícia cieľa a priebehu, motivácia hodnoteného.
Krízová komunikácia na pracovisku: zručnosti krízovej komunikácie, vedenie krízového rozhovoru so zamestnancami, príprava zamestnancov na stratu zamestnania, prípadne zmenu pracovnej pozície, emočné prejavy správania zamestnancov.
Audit realizujeme prostredníctvom osobného rozhovoru so zamestnancami. Dĺžka rozhovoru je približne 40 až 60 minút, kombinuje uzavreté a otvorené otázky, kreatívne úlohy a krátky test spokojnosti, rovnaký pre všetkých respondentov.
Určený pre obchodníkov a všetkých, ktorí komunikujú prostredníctvom telefónu. Prínos - Aktívna a pasívna komunikácia cez telefón, dohodnutie stretnutia, zistenie potrieb, vzbudenie záujmu, efektívne vedenie rozhovoru cez telefón.
Mystery calling (MC) je služba, ktorou sa meria správanie pracovníkov počas telefonického rozhovoru s klientom/zákazníkom, ktoré realizujú vyškolení pracovníci.
Stravovací plán na mieru zostavený na 30 dní. Vysvetlenie stravovacieho plánu. Ako sa v nom orientovať a ako ho správne dodržať. Podrobný nákupný zoznam, ktorý sa bude perfektne hodiť aj do budúcna, aké potraviny nakupovať. Vypočítanie kalorického…
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…