Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Určený pre obchodných zástupcov, predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom.
Prioritami nášho ateliéru sú krása a funkčnosť. Sme pripravený navrhnúť a zhotoviť projektovú dokumentáciu všetkých druhov stavieb a interiérov podľa Vašich individuálnych požiadaviek. Navštívte nás a spoznajte náš prístup k Vašim konkrétnym požiadav…
Význam hodnotenia pre hodnoteného, hodnotiteľa a organizáciu. Príprava na hodnotiaci rozhovor. Implementačná porada, príprava hodnotených. Fázy hodnotiaceho rozhovoru. Naladenie pracovníka, definícia cieľa a priebehu, motivácia hodnoteného.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať vedomosti a zručnosti v oblasti telefonického prejavu, rozšíriť si poznatky z oblasti stránky reči, práce z hlasom, na modelových situáciách sa pripraviť na telefonický rozhovor.
Túžite po zmene vo Vašej práci alebo v nejakej mimopracovnej oblasti? Radi by ste pracovali efektívnejšie, aby vám zostalo viac času pre seba a svojich blízkych? Chceli by ste dosiahnuť niečo, na čom vám záleží, a nedarí sa vám to? Toto všetko sú t…
Cieľom je ovládať princípy efektívneho vedenia ľudí, vedieť jednať s rôznymi typmi ľudí, vedieť definovať ciele a posúdiť spätnú väzbu, vedieť pravidelne hodnotiť zamestnancov, zabezpečiť rozvoj a profesionálny rast podriadených, vedieť viesť rozhovo…
Ste manažér a chcete s vašimi ľuďmi dosahovať čoraz lepšie výsledky? Chcete viesť stručné a zrozumiteľné pracovné stretnutia, ktoré smerujú k jasne definovaným cieľom? Alebo sa chcete stať profesionálnym koučom, ktorý dokáže rýchlo uchopiť podstatu t…
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako komunikovať s klientom, ako viesť obchodný rozhovor a ako získať klienta pre svoj cieľ.
Ako prijať vhodného zamestnanca: objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, analýza materiálov, referencie, vstupný rozhovor, testy, pozorovanie, fázy prijímacieho rozhovoru.