Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Zabezpečíme Vám hydraulické vyregulovanie vonkajších a vnútorných rozvodov ústredného kúrenia od zdroja tepla až po vykurovacie teleso.
Účastník tréningu bude poznať základy auditovania. Na základe požiadaviek normy Iso 9001:2008 a Iso 19011:2002 bude schopný pripraviť a plánovať interný audit. Získa praktické zručnosti pre výkon funkcie interného audítora. Dokáže vyhodnotiť výsledky…
ponúkame poradenstvo, vypracovanie cenovej ponuky, samotnú realizáciu a výstupnú revíziu. Vykonávame aj tie najzložitejšie požiadavky našich klientov vo všetkých segmentoch silnoprúdových aplikácii, VN, NN, výroba rozvádzačov NN bez obmedzenia prúdu.…
pri projektovaní IT infraštruktúry sa snažíme klásť maximálny dôraz na efektivitu a maximálnu využiteľnosť prostriedkov s ohľadom na budúci vývoj spoločnosti a technológii. Dodávané komponenty spĺňajú najnáročnejšie podmienky, ktoré na súčasnú kabelá…
Seminár pripraví účastníka na vykonávanie funkcie predstaviteľa manažmentu pre kvalitu. Účastník bude schopný vypracovať a riadiť internú dokumentáciu kvality. Bude vedieť získavať, analyzovať a vyhodnocovať informácie potrebné pre trvalé zlepšovanie…
Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.
Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.