Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Public relations je účinný nástroj, ktorý dokáže pomôcť v mnohých oblastiach firemného života. Kvalitne zvládnutý Pr sa stáva rozhodujúcim prvkom na konkurenčnom poli. Tento nástroj zasahuje a dokáže ovplyvniť každú sféru života.
Hlavným zámerom spoločnosti je v súčinnosti jednotlivých divízií a našich partnerov realizovať obchod, napomáhať pri vytváraní kontaktov, hľadaní nových obchodných partnerov, komodít a trhov v národnom i medzinárodnom rozsahu.
Tvoríme Pr články a zabezpečujeme ich uverejnenie v médiách. Písanie odborných a firemných článkov. Organizácia tlačových konferencií a press klubov.
Internet je ideálne médium na vytváranie, budovanie a rozvoj firemnej identity. Internet má potenciál byť v horizonte niekoľkých rokov hlavným komunikačným médiom na Slovensku.
Orientujeme sa v prostredí exekutívy celoštátnej aj lokálnej. Vieme, ako procesy nasledujú, teda aj to, ako je potrebné pri realizácii konkrétneho zámeru postupovať. Nemusíte študovať postupy, ani vyhľadávať v telefónnom zozname, stačí, keď sa obráti…
Publicita nie je cieľ. Je to prostriedok k vnímaniu značky, produktu alebo služby širokou i odbornou verejnosťou. Ponúkame vám naše kontakty a znalosť mediálneho prostredia a rady, aby ste o svojich prednostiach mohli efektívne informovali.
Základné nástroje Pr sú ciele a posolstvá. Z nich sa potom vytvára ziskový image. Dovolíme si tvrdiť, že 1. stupňom každej novej kampane by mala byť Pr aktivita.
Vzťahy s verejnosťou sú jednou z kľúčových oblastí pri vytváraní pozitívneho obrazu spoločnosti v očiach verejnosti. Negatívny postoj verejnosti môže byť pre spoločnosť likvidačný, preto je potrebné učiť sa vytvárať, budovať a zlepšovať vzťahy s vere…
Media relations, médiá, media-training, vydavateľská činnosť, oragnizovanie eventov a konferencií.
Poradenstvo a konzultácie v oblasti: marketingu a reklamy, mediálnych kampaní, prieskumu trhu, spolupráce s kreatívnymi agentúrami, public relations, práv duševného vlastníctva (registrácia ochranných známok, licencie.
Organizácie hodnotíme na základe mnohých kritérií. Nie je ničím novým, že prvý dojem z kontaktu s obchodným partnerom v nás vzbudí záujem resp. nezáujem o spoluprácu. Ako teda zabezpečiť, aby naša firma patrila medzi spoločnosti s modernou firemnou k…
Navrh komunikacnej a predajnej strategie orientovana na B2B a konecneho zakaznika, podpora znacky, graficke prace, media rekations