Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Školenie zamerané na identifikovanie a rozvoj vlastných poznatkov a schopností, získanie komunikačných a sociálnych zručností, ktoré sú nevyhnutné pre jednanie s klientom i prácu v tíme.
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je získanie a zlepšenie manažérskych zručností pri vedení ľudí a tímu, osvojenie si cenných vedomostí z oblasti riadenia a motivovania ľudí a ich nasmerovanie k plneniu stanovených cieľov.
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je získanie zručností pre presvedčivú prezentáciu a účinné presadzovanie svojich myšlienok, produktov a cieľov firmy, inštitúcie.
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je znižovanie časových strát riadiacich pracovníkov, oboznámenie sa s efektívnym riadením času pri písomnej, ústnej a elektronickej komunikácii, pri vedení porád, v manažérskych činnostiach, pri vedení ľudí a projekt…
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je oboznámiť účastníkov kurzu s podstatou manažmentu času tak, aby si vedeli lepšie plánovať svoje pracovné činnosti, dokázali stanoviť prioritu jednotlivým úlohám, vedeli si vytvoriť vlastný časový harmonogram prác …
Školenie, ktoré je zamerané na získanie a rozvíjanie komunikačných zručností, efektívne vedenie pracovných rozhovorov i komunikácie s klientom, osvojenie si asertívneho a proklientskeho správania.
Školenie zamerané na stratégiu, psychológiu a techniky úspešného predaja, ktoré sú kľúčom k zvýšeniu obratu firiem a spokojnosti zákazníkov.