Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Interiérové horizontálne žalúzie patria medzi najpoužívanejšie interiérové tieniace výrobky.
Skúšanie a vzorkovanie požívatín, potravín, nápojov a ich jednotlivých zložiek, biologických materiálov, pitných, minerálnych, liečivých, odpadových, podzemných, povrchových, závlahových a priemyselných vôd, krmív a ich jednotlivých zložiek atď.
Zmes čajového pečiva Silvia. Váha: 500 g. Trvanlivosť: 4 mesiace.
Kompletná analytika podzemných vôd, hydrochemické výpočty a klasifikácia podzemných vôd, stanovenie agresivity vôd na železné konštrukcie a na betón.
Naša firma Vám ponúka naše služby pre farmáciu a zdravotníctvo. Farmaceutické skúšanie liekov, liečiv, produktov a pomocných látok určené pre výrobcov a distributérov liekov.
Realizuje kompletné laboratórne skúšky a rozbory nevyhnutné k realizácii ekologických prác.
Ponúkam fotografické služby na zadanie. Rýchle dodanie a kvaita. Produktová fotografia · Portrét · Event · Reportáž · Produktové video · Grafika · Tlač
Metodika a učebné materiály Logic Display, vysoko systémový prístup k výučbe, maximálne 5 ľudí v skupinke, kurzy prispôsobené požiadavkám a potrebám klienta, dochádzka lektora za klientom na pracovisko, kurzy sa konajú v termínoch a časoch ktoré najl…
Cieľom je osvojiť si pravidlá efektívnej komunikácie a využívať ju vo svojej práci.
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.
Cieľom je pomôcť pracovníkom v oblasti služieb a obchodu skvalitniť svoj prístup a zefektívniť komunikáciu s klientmi a takto zabezpečiť pre svoju firmu konkurenčnú výhodu v boji o klienta a prosperitu.
Cieľom je podpora úspešného a efektívneho predaja prostredníctvom získania "vzhľadu" a zdokonalenia sociálno-komunikačných zručností pracovníkov v oblasti obchodu.
Cieľom je podpora zručností rozvíjania efektívnych, dlhodobých partnerských vzťahov v oblasti nákupu a predaja prostredníctvom osvojenia si moderných skúseností zhrnutých pod pojmom „Key Customer Relationship Management (Kcrm)".
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.