Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je podpora úspešného a efektívneho predaja prostredníctvom získania "vzhľadu" a zdokonalenia sociálno-komunikačných zručností pracovníkov v oblasti obchodu.
Cieľom je podpora zručností rozvíjania efektívnych, dlhodobých partnerských vzťahov v oblasti nákupu a predaja prostredníctvom osvojenia si moderných skúseností zhrnutých pod pojmom „Key Customer Relationship Management (Kcrm)".
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.
Cieľom je osvojenie si psychohygienických návykov v záujme dlhodobej pracovnej výkonnosti a osobnej pohody.
Upevnením pravidiel spoločenského správania predísť devalvácii seba a svojej firmy pri jej reprezentácii a vo vzťahoch s klientmi, ale tiež sklamaniam a negatívnym emóciám v kolegiálnych vzťahoch.
Cieľom je uľahčiť a usmerniť manažéra v procese budovania tímu.
Cieľom je získať informácie a zručnosti pre organizovanie a realizáciu efektívnych porád a pracovných mítingov, vrátane kreatívnych manažérskych postupov pri riešení problémov.
Cieľom je napomôcť pochopeniu zákonitostí procesu zmeny a prispieť konkrétnymi informáciami a zručnosťami k jej čo najúčinnejšiemu a bezbolestnému uskutočneniu.
Cieľom je získať zručnosti na zvýšenie efektívnosti adaptácie a zapracovania nových pracovníkov.
Cieľom je skvalitniť verejné vystúpenia a prezentácie pred skupinou ľudí a zvýšiť ich pôsobivosť.
Cieľom je poskytnúť najmodernejšie poznatky z oblasti vedenia ľudí, nazrieť do efektu rôznych štýlov vedenia, vidieť ich výhody a nevýhody a vybrať si optimum pre svoju činnosť.
Záchytné vane a palety (pracovné podlahy), sú vyrobené zo špeciálne upraveného polyetylénu, odolného voči väčšine chemikálií. Objemy: 275l, 240l, 215, 112l, 55l. Záchytná paleta pod IBC kontajnery; objem - 1050 l.
Cieľom je napomôcť manažérom poznať a akceptovať hodnotenie pracovníkov ako spôsob motivácie a zvyšovania výkonnosti organizácie, ako aj jednotlivých pracovníkov.
Cieľom je prispieť poznatkami a konkrétnymi zručnosťami k rozvoju manažérskych kompetencií v oblasti vedenia hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami a tímami.
Cieľom je napomôcť top manažérom nájsť nové rozvojové zdroje k zvýšeniu vlastnej výkonnosti, tvorivosti, úspechu - a spokojnosti.