Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…
Kompatibilné s Microsoft Windows aj Apple Macintosh počítačmi. 48" uhlopriečka (121.9 cm) aktívna dotyková plocha. Veľkosť tabule (Š x V x H) cm 106,7 x 81,3 x 13. Hmotnosť: 12.0 kg.
Jedným z voliteľných príslušenstiev je dotykový klávesový panel, ktorý môže byť pevný alebo programovateľný v podobe "soft" hotkeys.
Kompatibilné s Microsoft Windows aj Apple Macintosh počítačmi. 77" uhlopriečka (195.6 cm) aktívna dotyková plocha. Veľkosť tabule (Š x V x H) cm 165,7 x 125,7 x 13. Hmotnosť: 19.6 kg.
Kompatibilné s Microsoft Windows aj Apple Macintosh počítačmi. 64" uhlopriečka (162.6 cm) aktívna dotyková plocha. Veľkosť tabule (Š x V x H) cm 139,2 x 105,8 x 13. Hmotnosť: 16.6 kg.
Kompatibilné s Microsoft Windows aj Apple Macintosh počítačmi. 77" uhlopriečka (195.6 cm) aktívna dotyková plocha. Veľkosť tabule (Š x V x H) cm 165,7 x 125,7 x 13. Hmotnosť: 19.6 kg. Dotyková plocha a rozlíšenie 4000 × 4000 pixelov.
Dlhú dobu boli chytré interaktívne tabule výsadou len pre luxusné firmy, bohatých jedincov a prípadne školy, ktoré si vďaka sponzorom a darom mohli obstarať úplne výnimočnú vec, ako je interaktívna tabuľa. V čom tkvie kúzlo interaktívnych tabulí? Kto…
Zoznámenie účastníkov s celou problematikou marketingu, vysvetlenie jednotlivých oblastí na praktických príkladoch a prípadových štúdiách.
Účastníci vzdelávacieho kurzu si osvoja: pojem mobbing a pochopia rozdiel medzi šikanovaním a mobbingom, zistia čo je cieľom mobbingu a aký je jeho výskyt. Získajú vedomosti: o technikách mobbingu, dokážu spoznať základné znaky mobbingu, rozpoznajú p…
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.
Príprava prezentácie. Štruktúra a prvky prezentácie. Typy poslucháčov (aktivista, reflektor, teoretik, pragmatik). Čo zapôsobí na jednotlivé typy poslucháča. Vizualizácia prezentácie.
Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.