Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Chlórový čistiaci prostriedok, určený na čistenie a dezinfekciu podláh, odpadov, kúpeľní, práčovní, na smaltované obklady, sklo, sanitárnu keramiku a pod. Ide o tekutý prostriedok s obsahom aktívneho chlóru určený na dezinfekciu a bielenie prádla, de…
Profesionálny čistiaci základný kyselinový prostriedok neobsahujúci kyselinu soľnú, na všetky kyselinovzdorné povrchy v sanitárnej oblasti. Rozpúšťa vodný kameň, cementové a oxidačné nánosy.
Neutrálny čistič na báze nepenivých tenzidov, v odpadových vodách biologicky ľahko rozložiteľný. Čistiaci prostriedok rozpustný vo vode. Neobsahuje fosfáty. Na čistenie silne znečistených plôch. Odstraňuje nečistoty ako zvyšky lepidiel, voskov a mast…
Technológia: odolná dotykovo senzitívna tabuľa s možnosťou dotyku prstom alebo popisovacími hrotmi. Aktívne rozlíšenie: 9600 x 9600, 600 dpi.
Výkonný 2-motorový sucho-mokrý vysávač s tepovačom pre čistenie v autoservisoch, ubytovacích zariadeniach, v pôžičovniach, čistiacich firmách a servisoch a všade, kde je potrebné rýchlo a kvalitne vyčistiť väčšie plochy
Tepovač a zároveň vysávač na mokré a suché vysávanie vybavený membránovým čerpadlom a dvomi sacími by-pass motormi, dizajnovo odlíšený od tepovača falcon 700. Štandardne obsahuje dvojtryskovú dýzu na koberce, čalúnenú dýzu, zásuvku na prídavné zariad…
Účastník tréningu bude poznať základy auditovania. Na základe požiadaviek normy Iso 9001:2008 a Iso 19011:2002 bude schopný pripraviť a plánovať interný audit. Získa praktické zručnosti pre výkon funkcie interného audítora. Dokáže vyhodnotiť výsledky…
Účastníci sa kreatívnym spôsobom naučia počúvať a efektívnejšie komunikovať. Na základe rôznych uhlov pohľadu budú schopní pochopiť partnera a zvoliť primeraný spôsob pre komunikáciu a aktívne riešiť konflikty.
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Príprava prezentácie. Štruktúra a prvky prezentácie. Typy poslucháčov (aktivista, reflektor, teoretik, pragmatik). Čo zapôsobí na jednotlivé typy poslucháča. Vizualizácia prezentácie.