Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Zabezpečujeme bezpečnostné opatrenia a poistenie projektu, prípravu projektu od naloženia cez prepravu, vyloženie až po inštaláciu a spustenie zariadenia a tiež špeciálne stavebné úpravy spojené s inštaláciou medicínskych zariadení, napr. magnetické …
Pre Vašu spokojnosť vieme prispôsobiť čas nakládky aj mimo bežných pracovných hodín. Ponúkame nákladnú dopravu v rámci celého Slovenska za rozumné ceny rozmer ložného priestoru D x V x Š – 6,5 m x 2,50 m x 2,48 m - 40 m3.
Služby ponúkané našou spoločnosťou: medzinárodné zasielateľstvo, Medzinárodná cestná nákladná doprava od hmotnosti tovaru 1kg - 24 ton.
Služby ponúkané našou spoločnosťou: vnútroštátne zasielateľstvo, vnútroštátna nákladná doprava, vnútroštátna cestná nákladná doprava od hmotnosti tovaru 1kg - 24 ton.
Zabezpečujeme: prepravu kusových zásielok, prepravu zásielok do 24 hod., expresnú prepravu.
Poskytujeme prepravu automobilov a iných dopravných prostriedkov - odťahová služba
Výbava vozidla: ABS, ASR, Airbag, klimatizácia, nezávisle kúrenie, audiosústava,mikrofón, protislnečné fólie na sklách pre cestujúcich, ťažné zariadenie. Malý batožinový priestor. Vozidlo je vybavené bezpečnostnými pásmi na všetkých sedadlách. Maximá…
Výbava vozidla: ABS, ASR, Airbag , klimatizácia, nezávislé kúrenie, kvalitná audiosústava, protislnečné fólie na sklách pre cestujúcich, ťažné zariadenie. Menší batožinový priestor s objemom 720 cm3. Vozidlo je vybavené bezpečnostnými pásmi na všetký…
Výbava vozidla: ABS, ASR, Airbag, dvojzónová klimatizácia, ťažné zariadenie.Maximálna povolená rýchlosť 130 km/hod.
Vhodná na vnútorné nosné steny hrúbky 25 cm. Pri murovaní z tehál vo vyhotovení na pero a drážku sa do styčnej škáry nedáva malta, čím sa šetrí materiál.
Určené pre výdaj všetkých druhov olejov, nafty, brzdovej, chladiacej i nemrznúcej zmesi zo sudov. Teleskopická sacia trubka pre ľubovolnú hĺbku 400/800 mm.
Vhodná na zhotovenie 30 cm hrubých obvodových nosných a výplňových stien skeletových konštrukcií a vnútorných nosných stien. Kvôli prevedeniu na pero a drážku nie je potrebné vytvárať styčnú škáru. Toto riešenie šetrí materiál.