Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Fotografické služby: - fotenie vo fotoateliéri - portrétové a biznis fotografie - fotenie v exteriéroch a interiéroch - fotenie nehnuteľností - svadobné a rodinné fotenie - fotenie tehuliek a bábätiek - fotenie produktov a výrobkov - tlač, op…
všetko čo sa týka kvetinárstva:kvety rezané,črepníkové,umelé,aranžmány živé,umelé,dekorácie bytové a vonkajšie,darčeky,spomienkové predmety,záhradná keramika,rastliny,hnojivá,chemické prípravky.črepníky všetky druhy svadby na komplet,oslavy,donáškov…
Reklamné a darčekové predmety s možnosťou plnofarebnej potlače, kalendáre, diáre, tašky, perá, zapaľovače, šálky, dáždniky, tričká, čiapky atď., propagačné materiály a letáky, hlavičkové listy, vizitky, veľkoplošná reklama, firemné tabule, grafick…
Vhodné pre predmety väčších rozmerov ako samolepky, dáždniky, tričká, tašky, kalendáre a iné. Vhodné materiály pre túto tlač sú papier, textil, plast, koža, sklo a drevo. Je možné tlačiť viacfarebne, ale aj plnofarebne (napríklad CMYK – fotky, ...).
Jednoduché závesné váhy do 200kg. Pre malé rozmery a hmotnosť je váha používaná všade tam, kde potrebujete zvážiť predmety alebo zvieratá v teréne.
Rámové páskovacie polo aj automaty na páskovanie PP páskou na rôzne predmety, rôzne veľkosti rámov, možné príslušenstvá
Pre tlač tampoprintom odporúčame zapaľovače, plastové perá, kľúčenky, kalkulačky a iné drobné predmety. Je vhodná pre potlač bežných predmetov a rôznych materiálov – plast, kov, drevo, keramika, papier, koža, koženka, lakované povrchy.
Tuto technológiou sa tlačia v podstate všetky druhy materiálov (plasty, sklo, kovy, drevo, kôža, keramika). Technológia je vhodná hlavne pre rozmerovo menšie reklamné predmety ako sú napr. perá, kľučenky, otvaraky, zapaľovače a iné.
Vzhľadom na portfólio našich služieb a potreby zákazníkov v ponuke máme aj grafické štúdio. Pokojne ho môžeme charakterizovať, ako značne individuálnea kreatívne. Nepracujeme podľa šablón, pre nás nie je cieľom rýchlo realizovaná, ale kvalitne realiz…
Reklama je forma komunikácie s obchodným zámerom. Reklamu nepoužívame preto, aby sme spotrebiteľa presvedčili o nákupe niečoho, čo kúpiť nechce, pretože toto je drahý a málo účinný proces, ale preto aby sme informovali o tom, že máme k dispozícii pro…