Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Prepäťová ochrana s potlačením sieťových prúdových výbojov ponúka pohodlné rozloženie výkonu pre počítačové miestnosti, pracovné stanice, technické pulty, mediálne a zábavné centrá a pre ďalšie miesta v domácnosti alebo v kancelárii, kde sú potrebné …
Základným cieľom je rozvíjať slovnú zásobu a používať ju vo vetách. Po ukončení kurzu ovláda 1750 nových slov. Pozná časy Past Progressive, Past Perfect, Future Progressive. Absolvent pozná špeciálne slovesá. Vie používať kondicionály. Rozumie uc…
Základným cieľom je osvojiť si základnú slovnú zásobu a použivanie viet. Po ukončení kurzu ovláda 1000 nových slov. Absolvent sa vie dohovoriť. Pozná základnú gramatiku na dorozumenie sa. Rozumie zložitejším vetám. Absolvent vie skladať vety gram…
Zoznam konverzačných tém, ktoré si môžete vybrať: Great Britain - A Short Survey (Geography, Industries, Agriculture). USA - A Short Survey (Geography, Industries, Agriculture). The Important Periods in the History of GB. The Important Periods in…
Neviete si dať rady s prekladom z cudzieho jazyka, alebo naopak do cudzieho jazyka, nelámte si viac hlavu a využite naše služby.
Základným cieľom je zvýšenie kvalifikácie a poznatkov z oblasti prezentácie. Pracovníci pracujúci na manažérskych pozíciách, prípadne iných pozíciách vyžadujúcich odborné komunikačné zručnosti.
Základným cieľom je zvýšenie riadiacích schopností manažérov, riaditeľov, veducích pracovníkov. Kurz je určený pre verejnú správu, vedúcich pracovníkov, ľudí so záujmom o zlepšenie si osvojených poznatkov z riadenia a manažovania ľudí v kolektíve.
Základným cieľom je zvýšenie schopnosti manažéra budovať tím ľudí, pracovnú skupinu, ktorá splňa požiadavky manažéra a zamestnávateľa.
Základným cieľom je naučiť sa ovládať metódy zvládania konfliktov v riadiacích pozíciach manažérov, riaditeľov, veducích pracovníkov.
Základným cieľom je zvýšenie schopnosti komunikácie na pracovisku, lepšie posúdenie ľudí z hľadiska ich neverbálnej komunikácie a osvojenie si nových praktík komunikácie.
Základným cieľom kurzu je poukázať, ako môže imidž vplývať na obchodné stretnutia. Poznať, ako farby a oblečenie vplývajú na sebavedomie človeka