Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Pre správne využitie adries napríklad pre hromadné obosielanie zákazníkov je vhodné zvážiť nielen typ oslovenia (direct mailing, e-mailing, telemarketing apod.), ale aj obsah reklamnej informácie a spôsob jej podania.
Chcete si vzájomne vymeniť odkazy na naše stránky a zlepšiť tak výsledky zobrazenia vo vyhľadávačoch (najmä na Google) a vytvoriť cestu pre nových zákazníkov? Napíšte nám.
Doručiteľnosť správ (koľko rozoslaných mailov bolo z celkového počtu skutočne doručených). Otvárateľnosť (tzv. Open Rate) – koľko užívateľov si e-mail preukázateľne otvorilo.
Analýza kľúčových slov je základom každej úspešnej webovej prezentácie. Kľúčové slová sú slovné spojenia, ktoré ľudia zadávajú do vyhľadávačov (ako sú napr. Google či Zoznam).