Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Posuvné brány sú výrobkom nadštandardného charakteru, spĺňajúce všetky požiadavky zákazníka na pohodlný vstup do svojho objektu. Žiarové pozinkovanie s možnosťou farebnej povrchovej úpravy zaručuje ich dlhú životnosť a odolnosť voči korózii.
Pás je vyrobený z kovových doštičiek a priečnych tyčiek prevlečených cez okraj. Konce týchto priečnych tyčiek sú vždy zakončené valčekovou reťazou. V prípade potreby môže byť pás opatrený bočnicou.
Zaoberáme sa výrobou kovových zábradlí so širokým spektrom využitia.
Patrí k obľúbenému drevenému obkladu. Použitie väčšinou v interiér. Drevené obklady sú spravidla pravouhlo ukončené. Obložená plocha je pri dodržaní predpísanej vlhkosti daného dreveného obkladu stála.
Pás je vyrobený z priečnych drôtov na ktorých sú navlečené rôzne ohnuté profily z plochej ocele , ktoré určujú veľkosť ôk. Konce priečnych drôtov sú ukončené zvarom. Súčasťou dodávok pre pásy sú na želanie zákazníka aj pohonové kolá.
Cez naše internetové obchody predávame široký sortiment tovarov, zábavu vo forme kníh, filmov, či hudby a hier, ale aj produkty pre dom a záhardu, napríklad pletivá, brány, panelové ploty. Naša spoločnosť ponúka svojim partnerom možnosť využiť naše …
Z prieskumov vyplýva, že cez 90% užívateľov si vyberie stránku, ktorú navštívi, práve z výsledkov zobrazených na prvej stránke výpisu. 80% z nich potom zameria svoju pozornosť na prvých 5 odkazov, 20% užívateľov si prehliadne všetky odkazy na prvej s…
Analýza kľúčových slov je základom každej úspešnej webovej prezentácie. Kľúčové slová sú slovné spojenia, ktoré ľudia zadávajú do vyhľadávačov (ako sú napr. Google či Zoznam).
Pozíciu stránok vo výsledkoch vyhľadávania ovplyvňujú desiatky faktorov. Medzi hlavnú patrí vzájomná previazanosť webových stránok, umiestnenie dôležitých kľúčových slov, správnosť HTML kódu stránky, tvar adresy stránky.
PPC reklama je jedným z najefektívnejších marketingových nástrojov. Umožňuje priviesť na stránky cielených návštevníkov a zároveň veľmi presne vyhodnotiť obchodný prínos týchto návštevníkov. Na základe toho je možné nastaviť ceny za preklik tak, aby …
E-mailový marketing nahradzuje v elektronickej komunikácii klasický direct marketing. Je to najlepší nástroj, ako komunikovať so súčasnými zákazníkmi a ako si dlhodobo zákazníkov udržať.
Doručiteľnosť správ (koľko rozoslaných mailov bolo z celkového počtu skutočne doručených). Otvárateľnosť (tzv. Open Rate) – koľko užívateľov si e-mail preukázateľne otvorilo.