Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
V dnešnej dobe je veľa možností mediálnej komunikácie a s pribúdajúcimi možnosťami vzniká väčší zmätok. Udržiavame aktuálne databázy mediálneho trhu a využívame naše agentúrne know - how, aby sme navrhli optimálnu mediálnu kampaň a vyboxovali pre kli…
Určite Vás niekedy napadne otázka, či sa Vaša spoločnosť uberá správnym smerom ? Či nepracujete len rutinne a či viete, čo je vlastne na konci Vášho snaženia. Napriek tomu, že takéto otázky by sme mali mať zodpovedané ešte pred štartom našich aktivít…
Vytvorený na základe požiadaviek systému kvality automobiliek (Peugeot, Citroen, Ford, Opel, Kia, Hyundai, Toyota), individuálne upravovaný na mieru podľa konkrétnych požiadaviek prevádzky, možnosť rozšírenia o interný komunikačný systém.
Vstavané skrine su ideálnym riešením využitia úložného priestoru. Sú vyrobené presne na mieru do priestoru ktorý máte k dispozícii tak, že je využitý každý cm od podlahy až po strop. Tým sa výrazne zväčší úložný priestor v porovnaní s voľne stojacim …
Už roky sa intenzívne zaoberáme problematikou čistých priestorov a čistých zón. Naši odborníci v oblasti technickej čistoty a čistých priestorov sú Vám k dispozícii v nasledujúcich oblastiach: Kontrolná činnosť, Plánovanie čistých priestorov, Odborný…
New Frontier Slovakia sa špecializuje na konzistentnú integráciu Business Execution a Performance Management-u vo všetkých odvetviach biznisu, financií a ľudských zdrojov. IT Development. Business intelligence a reporting. Modelovanie, plánovanie a f…
MD-Premium.NET Maps predstavuje doplnenie k už existujúcemu počtu modulov MD-Premium.NET. S týmto modulom vytvorila Multidata ďalší jedinečný produkt pre zákazníkov. Je to plne a jednoducho integrovateľný modul do už existujúcich pracovných procesov…
Z dôvodu rastu zahraničných investícií u nás rastie i rozsah tendrových podkladov, ktoré získavajú spoločnosti - VY - od zahraničných investorov. Dodávatelia sa tak stretávajú s úplne inou praxou, ako predstavuje Obchodný zákonník, čo je často dôvodo…
Identifikácia úrovne plánovania času, generácie časového manažmentu, prostriedky pre plánovanie času, analýza využívania času, matica časového manažmentu - dôležitosť, priorita, ABC metóda, limity, výkonnosť, určovanie.
Mediálne plánovanie - analýza mediálneho prostredia, cieľovej skupiny, trhového prostredia klienta. Mediálny nákup - alokácia zdrojov, vytvorenie dobrej vyjednávacej pozície.
Základné funkcie manažmentu – stručná charakteristika, plánovanie. Investičný plán, finančno-ekonomická analýza podniku.