Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Okrem iného zabezpečujeme: vytváranie vlastných aplikácií, podrobný reporting, monitorovanie práve prebiehajúcich hovorov, nahrávanie a zálohovanie hovorov, nahrávanie hlások pre infolinky a Ivr, vloženie špecifickej hudby, resp. informácií pre klien…
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Motivujeme Vašich klientov zachovať dohodnutú splatnosť faktúr. Ak vo svojom účtovníctve zaznamenávate pohľadávky po splatnosti, pomôžeme Vám s ich vymáhaním. Pri správe Vašich pohľadávok využijeme profesionálny, striktný, dôrazný postup a efekt tret…
Pomôžeme Vám identifikovať a odstrániť nedostatky v oblasti priamej komunikácie so zákazníkom.Zabezpečíme Vám nestranné hodnotenie kvality poskytovaných služieb pomocou fiktívne prejavených záujmov alebo nákupov Vašich produktov a vypracujeme návrhy …
Pre začínajúcich a pokročilých programátorov v Magic-u zabezpečujeme školenia v prepracovanom osvedčenom systéme Magic University International. Ponúkame a umožňujeme záujemcom získať profesionálnu úroveň, odborné zručnosti, vedomosti a skúsenosti n…
Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.
Konzultačné - formou individuálnych konzultácií s našimi odbornými konzultantami, príp. s audítormi. Technické - vhodné pre správcov systému. Technické - IT infraštruktúra, vhodné pre správcov systému. Technické - databázy, vhodné pre správcov systém…
Našim cieľom je ponúknuť komplexné služby v segmente IT na báze najmodernejšej technológie určenej na tvorbu rozsiahlych a ekonomických riešení. Oporným bodom manažmentu firmy pri strategických rozhodovaniach sú progresívne metódy a špičkovo prepraco…
Realizujeme nasledovnými činnosťami: školenia, technická podpora.
Sprocesujeme technickú podporu Vašich produktov a služieb od základných až po komplexné otázky.
Účastníci si osvoja záväzné právne predpisy Zákonníka práce, ktoré k svojej práci potrebujú. Získajú námety na riešenie konkrétnych situácií, s ktorými sa v praxi stretávajú.
V pozícii výhradného distribútora je jednou z našich hlavných úloh poskytovanie technickej podpory pre všetkých vývojárov, úžívateľov a partnerov technológie Magic. Sprístupnili sme pre všetkých záujemcov bezplatnú technickú podporu prostredníctvom -…
Zlepšíme a zefektívnime vzájomnú komunikáciu v tíme. Zaangažujeme účastníkov na rýchlejšom dosahovaní spoločných firemných cieľov. Zlepšia sa medziľudské vzťahy a sociálna komunikácia v tímoch.