Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Tréning zameraný na úspešné zvládanie a odbúranie stresu pri práci, jednaní s ľuďmi a nedostatku času. Súčasťou tréningu sú aj cvičenia na správnu relaxáciu, ktoré dobijú pracovníkov novou energiou a vytvoria podmienky pre zvýšenie ich produktivity p…
Cieľová skupina - Pracovníci v riadiacom postavení - vedúci pracovníci, riaditelia, obchodní riaditelia, teamleadri, area sales manageri a sales manageri. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelo…
Školenie zamerané na nové techniky telefonovania pri dojednávaní si stretnutí s klientom. Cieľom školenia je systematické plánovanie telefonátov, zvýšenie počtu úspešných telefonátov, stretnutí, a tým aj viac predajov.
Školenie zamerané na stratégiu, psychológiu a techniky úspešného predaja, ktoré sú kľúčom k zvýšeniu obratu firiem a spokojnosti zákazníkov.
Cieľová skupina - Pracovníci obchodných a odbytových oddelení vo výrobnej a nevýrobnej sfére.Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie, spätná väzba, rozbor a analýza modelových situáci…
Cieľová skupina - Manažéri a reprezentanti vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy riešení a nácvik …
Školenie, ktoré je zamerané na získanie a rozvíjanie komunikačných zručností, efektívne vedenie pracovných rozhovorov i komunikácie s klientom, osvojenie si asertívneho a proklientskeho správania.
Cieľová skupina - Manažéri spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore.Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy riešení a nácvik zručn…
Cieľová skupina - Manažéri a reprezentanti spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie, spätná väzba, rozbor a analýza modelo…
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je oboznámiť účastníkov kurzu s podstatou manažmentu času tak, aby si vedeli lepšie plánovať svoje pracovné činnosti, dokázali stanoviť prioritu jednotlivým úlohám, vedeli si vytvoriť vlastný časový harmonogram prác …
Cieľová skupina - Manažéri a reprezentanti spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy rieše…
Cieľová skupina - Manažéri, reprezentanti a línioví pracovníci spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a c…
Cieľová skupina - Pracovníci v riadiacom postavení - vedúci pracovníci, riaditelia, obchodní riaditelia, teamleadri, area sales manageri a sales manageri. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelo…
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je znižovanie časových strát riadiacich pracovníkov, oboznámenie sa s efektívnym riadením času pri písomnej, ústnej a elektronickej komunikácii, pri vedení porád, v manažérskych činnostiach, pri vedení ľudí a projekt…