Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so stoličkou. Americké a kontinentálne stolovanie. Prestieranie. Správne použitie obrúska. Chody stolovania. Jedenie: chlieb, predjedlo, polievka, rybací chod, sorbet, hlavný chod, šalát, dezert, ká…
Prostredníctvom novej občerstvovacej stanice Viva, ktorá je súčasťou Čs Omv, Vám ponúkame miesto kľudu a oddychu - pre všetkých, ktorí si chcú dopriať niečo dobré v aj tak veľmi stresujúcich všedných dňoch.
Čistota však nie je dôležitá len pre Vaše vozidlo, ale aj pre životné prostredie. Preto nechávame naše umývacie zariadenia pravidelne kontrolovať nezávislou kontrolou.
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.
Odstraňuje bez námahy primrznuté šmuhy, prach, hmyz, ako aj zvyšky oleja a silikónu. Špeciálne prísady spomaľujú vytváranie ľadu na okne a udržujú ostrekovacie dýzy Vášho auta vo funkčnom stave.
Garantuje optimálne čistenie bez šmúh a zvyšuje bezpečnosť jazdy vďaka kryštáľovo čistému výhľadu.
Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Pohonná hmota je viac než zmes, ktorá uvedie kolesá do pohybu: Od jej zloženia a kvality závisí doba životnosti našich vozidiel a stav nášho životného prostredia.
Máte chuť na malú prestávku? Jednoducho navštívte niektorý z našich obchodov. Pretože ponúkame najlepšiu možnú kvalitu vo všetkých oblastiach a veľmi dobrý pomer medzi cenou a službou, majú naši zákazníci úplne optimálny výber.
Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…