Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Účastníci si osvoja záväzné právne predpisy Zákonníka práce, ktoré k svojej práci potrebujú. Získajú námety na riešenie konkrétnych situácií, s ktorými sa v praxi stretávajú.
Pomôžeme spoznať silné stránky a zároveň účastníci budú mať možnosť spoznať v sebe bloky, ktoré bránia v žití spokojného života. Program sa do hĺbky zaoberá emóciami. Oboznámime účastníkov so širokou paletou techník, ktoré pomôžu zvládať vlastné emóc…
Zlepšíme a zefektívnime vzájomnú komunikáciu v tíme. Zaangažujeme účastníkov na rýchlejšom dosahovaní spoločných firemných cieľov. Zlepšia sa medziľudské vzťahy a sociálna komunikácia v tímoch.
Zlepšíme komunikačný štýl, ako komunikovať, aby moja komunikácia nevyvolávala útok toho druhého. Zacielime na partnerskú komunikáciu.
Naučíme základné techniky efektívnej komunikácie v predajnom rozhovore a uzatvárania predaja. Účastník získa väčšiu istotu v komunikácii s klientom, bude vedieť identifikovať potreby klienta a zvládať námietky.
Poznať a zdokonaliť si emocionálne schopnosti a naučiť sa vhodne ich používať v pracovnom i osobnom živote. Porozumieť sebe i iným je základom pre ďalšie úspechy a spokojnosť.
Prepravy sypkých, kusových ako aj nadrozmerných tovarov, zabezpečovanie prekládky tovarov z lodí do nákladných áut, železničných vagónov, a naopak, z áut a vagónov do lodí, colné odbavenie tovarov atď.
Preprava v kontajneroch či už celokontajnerových zásielok (Fcl zásielky), alebo aj kusových zásielok (Lcl zásielky). Tieto prepravy zahŕňajú oblasť Ďalekého, Stredného, Blízkeho východu ako aj Usa.
Spoločnosť je jedným z najväčších colných maklérov na svete, ktorý podáva niekoľko miliónov žiadostí o colné odbavenie ročne a ponúka komplexné portfólio colno-deklaračných služieb. Prostredníctvom špecializovaných pracovísk pri každom veľkom svetovo…
Rozumieme vašim problémom a predvídame vaše obchodné a logistické potreby a preto vám experti spoločnosti prinesú priame riešenia, ktoré umožnia vašej firme získať vyššiu hodnotu.
Profesionálne vystupovať a reprezentovať firmu, osvojiť si zručnosti profesionálnej a efektívnej komunikácie s klientom. Každý má svojho klienta, každý predáva.
Byť si istý a presvedčivý v prejave, vedieť prezentovať seba, výrobky i služby. Pôsobiť profesionálne a sebavedomo, a pritom uvoľnene a prirodzene.
Dať veci do pohybu a dosiahnuť skvelé výsledky pomocou tímovej práce. Zlepšiť vzájomnú komunikáciu medzi jednotlivými členmi tímu. Napĺňať vízie a ciele svojej firmy.