Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Vrecková kalkulačka s veľkým 12‑miestnym maticovým displejom, základnými obchodnými funkciami a gumenými tlačidlami. Metalická farba. Výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, zmeny znamienka +/ −, funkcia MU pre výpočet marže, funkcia TAX pre výpoče…
Vyhodnocovanie výsledku hospodárenia pre potreby klienta. Účasť na zasadnutiach vrcholných orgánoch spoločnosti klienta s prezentáciou dosiahnutých výsledkov. Účasť a zastupovanie záujmov klienta na jeho rokovaniach s inými obchodnými partnermi. Zabe…
Silnou doménou eventu je fakt, že využíva emócie. Vychádza z toho, že ľudia si najlepšie zapamätajú to, čo reálne prežijú. Jedná sa o jeden z dôležitých nástrojov integrovaného marketingu, ktorým sa snažíme prehĺbiť Vaše vzťahy so zákazníkmi, obchodn…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zdokonalenie efektívnej komunikácie, osvojenie profesionálnej komunikácie s klientami/obchodnými partnermi zlepšenie sa v aktívnom načúvaní, získanie schopnosi zdolávať chyby a bariéry v komunikácii a v…
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Spoločnosť Aalbatros, s.r.o. je zameraná na stredné a menšie spoločnosti a poskytuje širokospektrálne služby v oblasti vedenia účtovníctva, spracovania miezd a v oblasti podnikateľského a ekonomického poradenstva. Základným cieľom našej spoločnosti j…
Firma BAG - Ing. Roman Brunovský bola založená v roku 1993 s podnikateľským zámerom -veľkoobchod a maloobchod s hutníckym materiálom. Postupne sme vybudovali skladové a kancelárske priestory, v ktorých sídli firma s administratívou, nachádzajúcou sa …
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
S cieľom ochrániť vašu značku, povesť, podiel na trhu, alebo jednoducho, aby ste si udržali konkurenčnú výhodu.
Či už hľadáte potenciálnych distribútorov, agentov, dodávateľov či odberateľov v strednej a východnej Európe, sme tu, aby sme vám pomohli nájsť tých najlepších parterov pre vaše podnikanie.