Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Etika komunikácie v manažmente - rokovanie (čo ovplyvňuje rokovanie), interdisciplinárny prístup, roviny vzťahu pri rokovaní, pravidlá etikety, spoločenský styk, imidž.
Spoločenská etiketa a protokol v osobnom styku. Spoločenský status, princíp spoločenskej prednosti, etikety v pracovnom kontakte, spoločenská etiketa na verejnosti, na rôznych vybratých podujatiach – rout, recepcia, garden party, atď.
Okrem "klasického sídla spoločnosti" legislatíva SR umožňuje i tzv virtuálne sídla spoločností. Na adrese tohto sídla nesedíte každý deň avšak danú adresu máte zapísanú v Obchodnom a Živnostenskom registri a v prípade potreby sú Vám vždy k …
Zmluvy o obchodnom zastúpení, ďalšie právne úkony.
Podvojné účtovníctvo vedú podnikateľské subjekty zapísané v obchodnom registri. Vedenie účtovnej evidencie v sústave podvojného účtovníctva, účtovný denník, hlavná kniha, evidencia DPH a spracovanie daňových priznaní k DPH...
Poradíme vám akú formu podnikania zvoliť s ohľadom na váš predmet činnosti, právnu formu a vaše daňové povinnosti. Následne sa postaráme o kompletnú administratívu spojenú s registráciou na Obchodnom registri a daňovom úrade, vybavíme pre vás potrebn…
Prenájom obchodného priestoru v Rohožníku - 80 m2 + zázemie. Na prenájom obchodný priestor nachádzajúci sa v novom polyfunkčnom dome v Rohožníku. Priestor sa nachádza na prízemí a má veľké presklené výklady. Celková výmera priestoru je 118 m2, z toh…
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych prípadových štúdií.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi , zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami, pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych prípadových štúdií.
Ready - made spoločnosti sú spoločnosti, ktoré sú novo založené, nikdy v nich nebola vykonávaná podnikateľská činnosť, sú zapísané v Obchodnom registri, majú pridelené IČO a DIČ a sú pripravené na predaj.