Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je pomôcť pracovníkom v oblasti služieb a obchodu skvalitniť svoj prístup a zefektívniť komunikáciu s klientmi a takto zabezpečiť pre svoju firmu konkurenčnú výhodu v boji o klienta a prosperitu.
Cieľom je poskytnúť najmodernejšie poznatky z oblasti vedenia ľudí, nazrieť do efektu rôznych štýlov vedenia, vidieť ich výhody a nevýhody a vybrať si optimum pre svoju činnosť.
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.
Cieľom je skvalitniť verejné vystúpenia a prezentácie pred skupinou ľudí a zvýšiť ich pôsobivosť.
Cieľom je získať zručnosti na zvýšenie efektívnosti adaptácie a zapracovania nových pracovníkov.
Cieľom je osvojiť si pravidlá efektívnej komunikácie a využívať ju vo svojej práci.
Cieľom je napomôcť pochopeniu zákonitostí procesu zmeny a prispieť konkrétnymi informáciami a zručnosťami k jej čo najúčinnejšiemu a bezbolestnému uskutočneniu.
Cieľom je poskytnúť pohľad do problematiky fluktuácie a stability kvalitných pracovníkov a tiež rozvíjať manažérske zručnosti pre tvorbu efektívnych pracovných tímov s požadovanou mierou stability a vôle k rozvoju.
Cieľom je napomôcť manažérom poznať a akceptovať hodnotenie pracovníkov ako spôsob motivácie a zvyšovania výkonnosti organizácie, ako aj jednotlivých pracovníkov.
Cieľom je prispieť poznatkami a konkrétnymi zručnosťami k rozvoju manažérskych kompetencií v oblasti vedenia hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami a tímami.
Cieľom je napomôcť top manažérom nájsť nové rozvojové zdroje k zvýšeniu vlastnej výkonnosti, tvorivosti, úspechu - a spokojnosti.
Cieľom je prispieť informáciami a konkrétnymi zručnosťami k budovaniu efektívneho a kompetentného H.R. tímu a k prospechu firmy a ľudí v nej.
Cieľom je zosúladenie výberových postupov s potrebami organizácie a s modernými trendmi výberov pre efektívne vyhľadávanie a výber pracovníkov.
Cieľom je poskytnúť ucelený systém najnovších poznatkov a rozvojových, sebazdokonalujúcich podnetov pre dosiahnutie vysokej profesionálnej úrovne Hr pracovníkov - čo prináša efektívnosť práce v oddelení, prospech materskej firme, spokojnosť a podporu…