Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je napomôcť manažérom poznať a akceptovať hodnotenie pracovníkov ako spôsob motivácie a zvyšovania výkonnosti organizácie, ako aj jednotlivých pracovníkov.
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.
Cieľom je poskytnúť pohľad do problematiky fluktuácie a stability kvalitných pracovníkov a tiež rozvíjať manažérske zručnosti pre tvorbu efektívnych pracovných tímov s požadovanou mierou stability a vôle k rozvoju.
Cieľom je poskytnúť najmodernejšie poznatky z oblasti vedenia ľudí, nazrieť do efektu rôznych štýlov vedenia, vidieť ich výhody a nevýhody a vybrať si optimum pre svoju činnosť.
Cieľom je prispieť poznatkami a konkrétnymi zručnosťami k rozvoju manažérskych kompetencií v oblasti vedenia hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami a tímami.
Cieľom je napomôcť top manažérom nájsť nové rozvojové zdroje k zvýšeniu vlastnej výkonnosti, tvorivosti, úspechu - a spokojnosti.
Cieľom je prispieť informáciami a konkrétnymi zručnosťami k budovaniu efektívneho a kompetentného H.R. tímu a k prospechu firmy a ľudí v nej.
Cieľom je podpora zručností rozvíjania efektívnych, dlhodobých partnerských vzťahov v oblasti nákupu a predaja prostredníctvom osvojenia si moderných skúseností zhrnutých pod pojmom „Key Customer Relationship Management (Kcrm)".
Cieľom je poskytnúť ucelený systém najnovších poznatkov a rozvojových, sebazdokonalujúcich podnetov pre dosiahnutie vysokej profesionálnej úrovne Hr pracovníkov - čo prináša efektívnosť práce v oddelení, prospech materskej firme, spokojnosť a podporu…
Cieľom je prostredníctvom osobnej individuálnej podpory na couchingových stretnutiach pomôcť manažérom pri riešeniach konkrétnych problémov. Poskytnutím podpory prispievať k osobnému a kariérnemu rozvoju, odbúravaniu stresu.
Cieľom je získať prehľad o základných pojmoch a vzťahoch v logistike, oboznámiť sa oddelením logistiky a jej významom v štruktúre podniku, získať predstavu o toku informácií a toku materiálu v podniku, zoznámiť sa s najmodernejšími trendmi v logistik…
Cieľom je poskytnúť komplexný prehľad problematiky moderného nákupu a najdôležitejších metód v nákupe, umožniť poznať, akú rolu má nákup v modernej firme a ako môže znížiť prevádzkové náklady firmy atď.
Cieľom je poskytnúť prehľad nových trendov v nákupe, odpovedať na otázku, prečo hodnotiť dodávateľov, a čo to prinesie, ukázať metódy hodnotenia a ako stanoviť kritéria, dať návod ako merať výkonnosť nákupu, podať vzťah medzi hodnotením dodávateľov a…
Cieľom je podať komplexný prehľad problematiky moderného a efektívneho riadenia výroby, objasniť zmeny vzťahov vyvolané globalizáciou výroby, naučiť určiť príčiny a následky možných problémov vo výrobe, poznať kritické miesta výroby a metódy ich odst…
Cieľom je podať komplexný prehľad problematiky distribúcie, objasniť funkciu distribúcie ako tvorcu pridanej hodnoty, naučiť určiť väzbu medzi dopravou, logistikou a marketingom, poznať kritické miesta distribúcie a metódy ich odstránenia.