Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Krásny renesančný zámok, vyzdobený psaníčkovými a figurálnymi sgrafitami, je pýchou mesta Litomyšl, národnou kultúrnou pamiatkou a jednou z 12-ich UNESCO pamiatok ČR. V rámci prehliadky interiérov zámku nás čaká aj návšteva zámockého divadla, kto…
Jednoduché importné riešenie s doručením do 9:00 hod. v pracovných dňoch. Jeden kontakt na objednávanie prepravy, jeden zákaznícky kód a fakturácia v domácej mene. Táto služba platí pre vybrané krajiny a mestá podľa PSČ.
Jednoduché importné riešenie s doručením do 12:00 hod. v pracovných dňoch. Jeden kontakt na objednávanie prepravy, jeden zákaznícky kód a fakturácia v domácej mene. Táto služba platí pre vybrané krajiny a mestá podľa PSČ.
Jednoduchý importný servis s doručením nasledujúci pracovný deň. Jeden kontakt na objednávanie prepravy, jeden zákaznícky kód a fakturácia v domácej mene. Táto služba platí pre vybrané krajiny a mestá podľa PSČ.
Alpenland sa nachádza v jednej z hlavných rakúskych lyžiarskych oblasti, 30 km južne od mesta festivalov Salzburgu. Full-servis areál ponúka štyri reštaurácie s regionálnou a medzinárodnou kuchyňou, nočný klub, obchody, krytý bazén, sauny, vírivé van…
Okrem iného zabezpečujeme: vytváranie vlastných aplikácií, podrobný reporting, monitorovanie práve prebiehajúcich hovorov, nahrávanie a zálohovanie hovorov, nahrávanie hlások pre infolinky a Ivr, vloženie špecifickej hudby, resp. informácií pre klien…
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Oslovíme Vašich súčasných zákazníkov s ponukou vyššieho modelu produktu (Up-Sell) alebo im predložíme ponuku na kúpu ďalších produktov Vašej spoločnosti (Cross-Sell). Predajný proces umožní aktívne oslovovanie a efektívne využitie potenciálu Vašich z…
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.
V súlade s Vašimi potrebami bude vyselektovaná vhodná skupina potenciálnych zákazníkov, ktorú telefonicky aktívne oslovíme vyškolenými operátormi s cieľom prezentovania Vašich služieb i produktov a získania nových klientov.
Vďaka realizácii veľkých infraštruktúrnych projektov má spoločnosť bohaté skúsenosti s komplexnou realizáciou infraštruktúrnych sietí a Ict prostredí.
Sprocesujeme technickú podporu Vašich produktov a služieb od základných až po komplexné otázky.