Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Vozíky rady D/GP15-35N vynikajú dlhou životnosťou, spoľahlivosťou a nízkymi prevádzkovými nákladmi.
Všetky kolesá sa môžu voľne otáčať v rozsahu 360 ° v ľubovoľnom smere a umožňujú tak vysoko presné riadenie a pojazd všetkými smermi: dopredu, dozadu, krabí pojazd, do strán a otáčanie. AC pohon navyše ponúka rýchlu akceleráciu, regeneratívne brzdeni…
Naša spoločnosť patrí medzi popredných dodávateľov manipulačnej techniky Na slovenskom trhu je značka vozíkov Linde symbolom kvality, spoľahlivosti a moderného dizajnu.
Predávame paletové vozíky, ktoré nájdu široké uplatnenie v skladových priestoroch.
Od roku 1993 budujeme spoločne s predajnou sieťou aj veľmi rozsiahlu servisnú sieť.
Ručne vedené elektrické vozíky s „obkročnými podpernými nohami“ L 14-16 AS (1400-1600 kg) s kráčajúcou obsluhou, sklopnou stupačkou (verzia AP), s pevnou stupačkou (verzia SP). Elektrické servoriadenie.
Modulárne, stavebnicové riešenie, podľa podmienok v regálovom sklade. Kombinovaný vozík: manipulácia s celými paletami / vychystávanie tovaru / inventúry. Nosnosť 700 až 1500 kg. Zdvih 2200 až 12 850 mm, Standard alebo Triplex.
Modulárne, stavebnicové riešenie, podľa podmienok v regálovom sklade. Nosnosť 200 až 1350 kg. Základný zdvih 2,2 až 7,4m, Standard alebo Triplex, možnosť pomocného zdvihu: + 995 mm. Hnací aj zdvihový motor: striedavý (AC) bezúdržbový, servisné int…
Čelné motorové vozíky s výložníkovým ramenom pre manipuláciu s plnými kontajnermi ISO pomocou horného závesného spreaderu. Vozíky sú schopné ukladať do 3 rád pred seba a to až. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 4-stupňov…
Čelné motorové vozíky pre manipuláciu s prázdnymi a plnými kontajnermi pomocou čelného zdvíhacieho ústrojenstva s upínacím spreaderom pre kontajnery. Vozíky sú vybavené; hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou…
Čelné motorové vozíky pre najťažšiu manipuláciu. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou. Hnacou jednotkou je šesťvalcový motor turbodiesel Scania.
Čelné motorové vozíky pre ťažké manipulácie. Prvýkrát v histórii Linde použité hydrostatické prevodníky aj u ťažkých vozíkov (bez spojky, prevodovky, diferenciálu, brzdových obložení). Zdvih 3-9,5 m. Presné a citlivé ovládanie jazdy i zdvihu.
Bočné motorové vysokozdvižné vozíky. Vozíky sú vybavené hydrostatickým prenosom výkonu na hnacie kolesá. Prevádzkové brzdy hnacej nápravy sú lamelové v olejovej kúpeli. Nákladová plošina je dodávaná v dvoch šírkach.
Ekonomický protizávažový vozík najnovšej generácie s dieselovým spaľovacím motorom. Nový 4-valcový turbodieselový motor Deutz (systém common rail) priateľský voči životnému prostrediu: nízka spotreba paliva, malé opotrebenie, nízke emisie výfukových…
Moderná konštrukcia motorov Volkswagen. Priečne uloženie (vynikajúce využitie priestoru v šasi vozíka, dostatok miesta pre vodiča). Montáž priamo v protizávaží (optimálne tlmenie vibrácií vzhľadom na upevnenie na najväčšiu hmotu).