Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Základné nástroje Pr sú ciele a posolstvá. Z nich sa potom vytvára ziskový image. Dovolíme si tvrdiť, že 1. stupňom každej novej kampane by mala byť Pr aktivita.
Nájdené odlišnosti, funkčné a emočné benefity je potrebné komunikovať k Vašim súčasným zákazníkom a verejnosti, ktorá sa čoskoro môže stať Vašimi vernými zákazníkmi.
Spoluprácu so spoločnosťami začíname mapovaním cieľových skupín. Vykonaním prieskumu na referenčnej vzorke, zistíme ako vnímajú zákazníci Vašu spoločnosť a ako vnímajú konkurenčné spoločnosti. Pochopíte ako rozmýšľa Váš klient a svoj marketing zameri…
Copywriter je človek, ktorý ovláda technológiu písania, vie, čoho sa má vyvarovať a ako zoštylizovať text tak, aby získal pozornosť a zabezpečil duplikáciu prijímateľa. Úspešné spoločnosti rýchlo pochopili, že mať pekné obrázky už nestačí.