Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Vzťahy s verejnosťou sú jednou z kľúčových oblastí pri vytváraní pozitívneho obrazu spoločnosti v očiach verejnosti. Negatívny postoj verejnosti môže byť pre spoločnosť likvidačný, preto je potrebné učiť sa vytvárať, budovať a zlepšovať vzťahy s vere…
Internet je ideálne médium na vytváranie, budovanie a rozvoj firemnej identity. Internet má potenciál byť v horizonte niekoľkých rokov hlavným komunikačným médiom na Slovensku.
Dostatočná znalosť mediálneho trhu a jeho fungovania je predpokladom na vytvorenie účinnej mediálnej kampane. Schopnosť využívať najefektívnejšie komunikačné kanály, zvoliť vhodný mediálny priestor a komunikovať s predstaviteľmi médií.
Krízová situácia dokáže zásadným spôsobom ovplyvniť reputáciu a dobré meno organizácie. V prípade nečakaných situácií je preto nevyhnutné byť adekvátne pripravený a zvládnuť krízovú komunikáciu. Jej základom je najmä konzistentný a koordinovaný plán.
Manažéri 1. a 2. stupňa, ktorí si chcú rozšíriť jazykovú kompetenciu , absolventi stredných a vysokých škôl, ostatní vedúci pracovníci, obchodníci, riaditelia.
Tímová práca, komunikácia v teambuildingu, profesionálna etika, efektívna komunikácia, komunikačné kanály, riešenie krízových situácií a konfliktov, prekonávať spoločenské problémy a dosahovať spoločenské firemné ciele.
Tímová práca, komunikácia v teambuildingu, profesionálna etika, riešenie krízových situácií a konfliktov, prekonávanie spoločenských problémov a dosahovanie spoločenských firemných cieľov, naučiť sa charakterizovať tím, techniky tímovej práce.
Preklady v anglickom, nemeckom, francúzskom, talianskom a španielskom jazyku. Overené preklady (s pečiatkou súdneho tlmočníka), preklady dokumentov, listín, vysvedčení, diplomov, certifikátov a literatúry.
Kurzy sa otvárajú každý semester v septembri a vo februári. Počet študentov v jednom kurze 4-10. Možnosť otvoriť novú skupinu pri počte 4-och osôb.