Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Naučíme základné techniky efektívnej komunikácie v predajnom rozhovore a uzatvárania predaja. Účastník získa väčšiu istotu v komunikácii s klientom, bude vedieť identifikovať potreby klienta a zvládať námietky.
Poznať a zdokonaliť si emocionálne schopnosti a naučiť sa vhodne ich používať v pracovnom i osobnom živote. Porozumieť sebe i iným je základom pre ďalšie úspechy a spokojnosť.
Profesionálne vystupovať a reprezentovať firmu, osvojiť si zručnosti profesionálnej a efektívnej komunikácie s klientom. Každý má svojho klienta, každý predáva.
Dať veci do pohybu a dosiahnuť skvelé výsledky pomocou tímovej práce. Zlepšiť vzájomnú komunikáciu medzi jednotlivými členmi tímu. Napĺňať vízie a ciele svojej firmy.
Vedieť vypočítať a zhodnotiť základné ekonomické parametre, potrebné pre dosiahnutie maximálnej finančnej výkonnosti. Vyznať sa v základných finančných a ekonomických pojmoch.