Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Od 1. júla 2012 nadobudol účinnosť § 13 zákona č. 359/2007 Z. z. o prevencii a náprave environmentálnych škôd, ktorý ukladá prevádzkovateľovi pracovnej činnosti povinnosť zabezpečiť finančné krytie svojej zodpovednosti za environmentálnu škodu vrátan…
Prinášame Vám aktualizovaný a pre prax mimoriadne užitočný seminár, počas ktorého máte možnosť získať všetky potrebné informácie v súvislosti so zmenami v Zákonníku práce. V nadväznosti na platnú legislatívu budú na školení riešené aj témy vzniku a s…
Cieľom je osvojenie si pravidiel etikety a ich využívanie v praktickom živote. Účastníci získajú informácie z histórie spoločenského správania a naučia sa kultivovanejšie správať v rôznych situáciách. Ovládanie a používanie základných spoločenských p…
Vzdelávací program akreditovaný Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky Vzdelávací program Senior účtovník a prečo ho absolvovať? Akreditovaný vzdelávací program Senior účtovník je forma ďalšieho vzdelávania, ktorou z…
Týmto školením chceme osloviť manažérov a obchodníkov s viacročnou praxou, ktorí sú pod každodenným tlakom. Cieľom školenia je naučiť Vás rozpoznať príznaky syndrómu vyhorenia a samozrejme nájsť spôsob ako mu predísť. Obsah seminára: Príznaky (sy…
Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so stoličkou. Americké a kontinentálne stolovanie. Prestieranie. Správne použitie obrúska. Chody stolovania. Jedenie: chlieb, predjedlo, polievka, rybací chod, sorbet, hlavný chod, šalát, dezert, ká…
Príprava programu, ktorý zahrňuje environmentálnu politiku a špecifické nástroje na dosiahnutie vysokej úrovne ochrany životného prostredia, environmentálne kritéria EU, súhrn poznatkov z realizácie ekologického auditu.
Vo svetle zákona č. 137/2010 Z. z. o ovzduší v znení neskorších predpisov, vyhlášky MŽP SR č. 410/2012 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o ovzduší a jej pripravovanej novely (ktorá by mala vstúpiť do platnosti v priebehu I. štvr…
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s prístupmi k hodnoteniu vývoja ekonomických a finančných ukazovateľov firmy ako východiska pre reálne posúdenie jej ekonomickej pozície, finančnej a kapitálovej stability a vnútorného potenciálu ekonomicky udr…
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Z dôvodu rastu zahraničných investícií u nás rastie i rozsah tendrových podkladov, ktoré získavajú spoločnosti - VY - od zahraničných investorov. Dodávatelia sa tak stretávajú s úplne inou praxou, ako predstavuje Obchodný zákonník, čo je často dôvodo…
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.
Príprava je so všeobecným zameraním na konverzáciu a zdokonalenie gramatiky a gramatických javov pre začiatočníkov aj pokročilých.
Kultivácia komunikácie - Prv než začneme rokovať - Hriechy obchodníka - Pasce - Tajomstvo šarmu a jeho uplatnenie - Diagnostikovanie a systémy hodnotenia - Corporate governance