Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je získať prehľad o základných pojmoch a vzťahoch v logistike, oboznámiť sa oddelením logistiky a jej významom v štruktúre podniku, získať predstavu o toku informácií a toku materiálu v podniku, zoznámiť sa s najmodernejšími trendmi v logistik…
Cieľom je poskytnúť ucelený systém najnovších poznatkov a rozvojových, sebazdokonalujúcich podnetov pre dosiahnutie vysokej profesionálnej úrovne Hr pracovníkov - čo prináša efektívnosť práce v oddelení, prospech materskej firme, spokojnosť a podporu…
Cieľom je uľahčiť a usmerniť manažéra v procese budovania tímu.
Cieľom je pomôcť pracovníkom v oblasti služieb a obchodu skvalitniť svoj prístup a zefektívniť komunikáciu s klientmi a takto zabezpečiť pre svoju firmu konkurenčnú výhodu v boji o klienta a prosperitu.
Cieľom je zosúladenie výberových postupov s potrebami organizácie a s modernými trendmi výberov pre efektívne vyhľadávanie a výber pracovníkov.
Cieľom je prispieť informáciami a konkrétnymi zručnosťami k budovaniu efektívneho a kompetentného H.R. tímu a k prospechu firmy a ľudí v nej.
Upevnením pravidiel spoločenského správania predísť devalvácii seba a svojej firmy pri jej reprezentácii a vo vzťahoch s klientmi, ale tiež sklamaniam a negatívnym emóciám v kolegiálnych vzťahoch.
Cieľom je napomôcť top manažérom nájsť nové rozvojové zdroje k zvýšeniu vlastnej výkonnosti, tvorivosti, úspechu - a spokojnosti.
Cieľom je prostredníctvom osobnej individuálnej podpory na couchingových stretnutiach pomôcť manažérom pri riešeniach konkrétnych problémov. Poskytnutím podpory prispievať k osobnému a kariérnemu rozvoju, odbúravaniu stresu.
Cieľom je osvojenie si psychohygienických návykov v záujme dlhodobej pracovnej výkonnosti a osobnej pohody.
Cieľom je poskytnúť komplexný prehľad problematiky moderného nákupu a najdôležitejších metód v nákupe, umožniť poznať, akú rolu má nákup v modernej firme a ako môže znížiť prevádzkové náklady firmy atď.
Cieľom je poskytnúť prehľad nových trendov v nákupe, odpovedať na otázku, prečo hodnotiť dodávateľov, a čo to prinesie, ukázať metódy hodnotenia a ako stanoviť kritéria, dať návod ako merať výkonnosť nákupu, podať vzťah medzi hodnotením dodávateľov a…
Cieľom je podať komplexný prehľad problematiky moderného a efektívneho riadenia výroby, objasniť zmeny vzťahov vyvolané globalizáciou výroby, naučiť určiť príčiny a následky možných problémov vo výrobe, poznať kritické miesta výroby a metódy ich odst…
Cieľom je podať komplexný prehľad problematiky distribúcie, objasniť funkciu distribúcie ako tvorcu pridanej hodnoty, naučiť určiť väzbu medzi dopravou, logistikou a marketingom, poznať kritické miesta distribúcie a metódy ich odstránenia.
Cieľom je podať ucelený prehľad, riziká a výhody štíhlej výroby, definovať stratégiu pri zavádzaní štíhlej výroby, naučiť identifikovať podmienky pre koncept štíhlej výroby, poukázať na projektové zavádzanie štíhlej výroby, naučiť metódy stanovenia m…