Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Školenie zamerané na stratégiu, psychológiu a techniky úspešného predaja, ktoré sú kľúčom k zvýšeniu obratu firiem a spokojnosti zákazníkov.
Školenie, ktoré je zamerané na získanie a rozvíjanie komunikačných zručností, efektívne vedenie pracovných rozhovorov i komunikácie s klientom, osvojenie si asertívneho a proklientskeho správania.
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je oboznámiť účastníkov kurzu s podstatou manažmentu času tak, aby si vedeli lepšie plánovať svoje pracovné činnosti, dokázali stanoviť prioritu jednotlivým úlohám, vedeli si vytvoriť vlastný časový harmonogram prác …
Manažérske zručnosti. Komunikácia. Leadership. Spätná väzba. Riadenie konfliktov.
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je získanie zručností pre presvedčivú prezentáciu a účinné presadzovanie svojich myšlienok, produktov a cieľov firmy, inštitúcie.
Školenie zamerané na identifikovanie a rozvoj vlastných poznatkov a schopností, získanie komunikačných a sociálnych zručností, ktoré sú nevyhnutné pre jednanie s klientom i prácu v tíme.
Time manažment. Predajné zručnosti. Projektový manažment. Procesný manažment. Krízový manažment. Risk manažment.