Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Sme zameraní na poradenstvo v oblasti: Personálne poradenstvo v oblastiach: * Definovanie a popis procesu riadenia ĽZ * Pomoc pri definovaní podnikovej kultúry * Vypracovanie etického kódexu spoločnosti * Vypracovanie etického kódexu, postupov pri uv…
Cielené vyhľadávanie a priame oslovovanie kandidátov, ktoré zaručuje, že vaše očakávania a špecifické požiadavky kladené na ich znalosti, skúsenosti a pracovné výsledky budú splnené. Tento produkt je vhodný hlavne pre vyhľadávanie kandidátov na manaž…
V rámci svojho pôsobenia zabezpečuje nielen výkon, ale aj manažérske vzdelávanie v spolupráci s odborníkmi z praxe. Moderný manažment je založený a riadený pomocou informácií a know–how overených dlhoročnými skúsenosťami.
Ponúkame projektovanie stavieb, technická expertíza, poradenstvo, manažérske služby súvisiace so stavebníctvom, hydrogeologické, geotechnické a geodetické inžinierske služby.
Koučovanie patrí medzi základné manažérske zručnosti. Je to jedna z najrýchlejších a najmenej nákladných metód rozvoja znalostí, schopností a chovania pracovníkov.
Vám poskytuje odborné alebo manažérske kapacity v presne definovanom období, zvyčajne s cieľom prevziať špecifickú rolu či vykonať konkrétnu zmenu v spoločnosti. Je to stále viac používany spôsob poradenstva, ktorý prináša rýchle výsledky.
Vysoko účinná metóda výberu pracovníkov na manažérske, obchodné a často obsadzované pozície založená na testovaní spôsobilosti uchádzača formou simulácie typických pracovných činností, modelových situácií, psychologickom testovaní a interview.
Manažérske zručnosti. Komunikácia. Leadership. Spätná väzba. Riadenie konfliktov.
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Obsahuje špecifikáciu tréningu na konkrétnu cieľovú skupinu. Prípravu modelových situácii na tréning pre konkrétnu cieľovú skupinu.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako komunikovať s klientom, ako viesť obchodný rozhovor a ako získať klienta pre svoj cieľ.
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.