Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Tréningový kurz je zameraný na tvorbu profesionálneho imidžu manažéra/obchodníka dodržiavaním pravidiel spoločenskej etikety a obchodného/diplomatického protokolu, vhodného vystupovania a správnej estetiky zovňajšku.
Obsahom je budovanie kompetencií manažéra, vystupovanie manažéra na verejnosti a asertívna komunikácia.
Ako prijať vhodného zamestnanca: objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, analýza materiálov, referencie, vstupný rozhovor, testy, pozorovanie, fázy prijímacieho rozhovoru.
Krízová komunikácia na pracovisku: zručnosti krízovej komunikácie, vedenie krízového rozhovoru so zamestnancami, príprava zamestnancov na stratu zamestnania, prípadne zmenu pracovnej pozície, emočné prejavy správania zamestnancov.
Rozvoj manažérskych schopnosti riadenia spoločnosti so zameraním na riešenie problémových situácií s dôrazom na individualitu na sebareflexiu. Náplňou programu je využitie poznatkov z výskumov pozitívnej psychológie, psychológie manažmentu a …
Tréningový kurz je zameraný na zvládnutie moderných techník a zručností profesionálnej prezentácie osoby manažéra, firmy alebo produktu/služby.
Cieľom tréningu je získať vybrané tzv. soft zručnosti manažéra, osvojiť si základné vedomosti a získať základné zručnosti, potrebné pre efektívne fungovanie manažéra.
Kurz pomáha svojim obsahom na praktických cvičeniach uvedomiť si poslanie manažéra - riadiť a organizovať proces plnenia úlohy.
Získajte poznatky a schopnosť uplatniť vhodný štýl vedenia ľudí vzhľadom k ich úrovni rozvoja a charakteru úlohy, naučte sa vhodne ovplyvňovať a motivovať podriadených k vyšším výkonom.Aký je Váš štýl vedenia ľudí a aká je odpoveď podriadených? Osvoj…
Základným cieľom je zvýšenie schopnosti manažéra budovať tím ľudí, pracovnú skupinu, ktorá splňa požiadavky manažéra a zamestnávateľa.
Tréningový program pre asistentky je určený pre asistentky spoločnosti, ktoré sú neoddeliteľnou pravou rukou manažéra. Sú nenahraditeľné, sú vizitkou spoločnosti a častokrát riešia nezávideniahodné situácie v komunikácii s ľuďmi, s ktorými prichádzaj…
Náklady časového manažmentu. Vyhodnotenie efektívnosti vlastného pracovného času. Stanovenie priorít v práci manažéra. Boj so zlodejmi času, ich identifikácia a odstránenie, resp. minimalizácia. Aktívne plánovanie.
Osobnosť manažéra a poznanie vlastného manažérskeho štýlu – profil. Profil manažéra, roly manažéra, cvičenie na sebapoznanie a sebarozvoj, efektívne vedenie ľudí.
Obsahuje:1.Vedenie prijímacích rozhovorov.2.Vedenie hodnotiacich rozhovorov.3.Právne predpisy v práci personálneho manažéra.4.Rýchlokurz pre personálneho manažéra.