Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Ide o vysoko špecializovaný produkt pre komplexné riadenie pracovného výkonu Vašich zamestnancov. Základom je segmentácia zamestnancov podľa úrovne ich pracovného výkonu, ktorá zahrňuje spôsob stanovenia, zadávania a vyhodnocovania prémiových ukazova…
Jedná sa o súbor procesov, ktoré umožňujú zamestnávateľovi identifikovať talentovaných zamestnancov.
Vám poskytuje odborné alebo manažérske kapacity v presne definovanom období, zvyčajne s cieľom prevziať špecifickú rolu či vykonať konkrétnu zmenu v spoločnosti. Je to stále viac používany spôsob poradenstva, ktorý prináša rýchle výsledky.
Outsourcing administratívnych a kancelárskych činností je dobrým riešením, zaisťujúcim nielen vyšší výkon a kvalitu práce, ale najmä úsporu mzdových nákladov. V rámci tohto produktu Vám zabezpečíme zavedenie štruktúrovaného administratívneho systému.
Informačný systém uľahčuje a sprehľadňuje agendu vzdelávacích zariadení a jazykových škôl - od tvorby ponuky kurzu zákazníkovi, cez sledovanie plnenia samotného kurzu zamestnancami až po vyhotovenie faktúr a zhodnotením ziskovosti.
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.
Tento kurz je vhodný pre začiatočníkov v oblasti manažmentu. Účastníci dostanú elementárny prehľad čo všetko manažment v sebe obnáša, preberú sa základné oblasti manažmentu tak, aby každý z účastníkov vedel sa správne orientovať v danej problematike.…
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Vám zaistí všetky služby súvisiace s prevádzkou projektovej kancelárie. Patrí sem najmä vedenie a riadenie portfólia komerčných a infraštruktúrnych projektov vo Vašej spoločnosti , centrálna registrácia a vedenie evidencie všetkých programov a projek…
Úplne modulárny a akokoľvek na mieru nastaviteľný systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. Databáza kontaktov, marketingová automatizácia, manažment produktov, fakturácia, zákaznícka podpora, reporty a správy.
Cieľom kurzu je naučiť účastníkov tréningu efektívne plánovať svoj pracovný čas.
Koncepcia tréningu stavia na cieľoch firmy a účastníkov. V pracovnej skupine sa účastníci učia metodicky zvládnuť ich aktuálne problémové situácie.