Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zdokonalenie efektívnej komunikácie, osvojenie profesionálnej komunikácie s klientami/obchodnými partnermi zlepšenie sa v aktívnom načúvaní, získanie schopnosi zdolávať chyby a bariéry v komunikácii a v…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, rozvíjať profesionalitu obchodného zástupcu a lepšie poznať štruktúru efektívneho obchodného rokovania, získať zručnosti efektívneho zvládania námietok klientov, osvojiť si zručnosti vyjednávania a obch…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať návod na úspešnu zebarealizáciu, efektívnu prezentáciu, zdokonalenie verbálneho a neverbálneho prejavu, ziskať poznatky ako eliminovať stres, trému, vlastnú neistotu.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, efektívneho riadenia seba v čase, naučit sa odstraňovať príčiny nedostatku času, ako správne využívať svoj čas, príčinách stresu a o možnostiach ich zvládania a predchádzania.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, identifikovať príčiny ťažkých situácií a konfliktov, získať schopnosť predchádzať konfliktom a optimálne riešti vzniknuté situácie, osvojiť si filozofiu asertívnej komunikácie a uplatňovanie asertivitu v…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zvýšenie osobného imidžu a jeho významu pri pôsobení na ľudí, získať zásady profesionálneho správania v pracovnom kontakte, získať poznatky biznis protokolu a spolčenskej etiky, základy diplomatického pro…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať vedomosti a zručnosti v oblasti telefonického prejavu, rozšíriť si poznatky z oblasti stránky reči, práce z hlasom, na modelových situáciách sa pripraviť na telefonický rozhovor.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získanie kľúčových postupov k rozvoju osobnosti, získať schopnosť identifikovať prekážky osobnostného rozvoja, zistenie silných a slabých stránok vlastnej osobnosti, naučiť sa vyjadrovať vlastné názory op…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať základné obchodné zručnosti nutné pre predaj a zvládnutie obchodného prostredia, osvojiť si podstatu budovania obchodných vztahov a potreby zvyšovania spokojnosti klientov.